• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • MrsNyberg2B

    Nu funderar vi på att kanske ändra datum, till pingsthelgen.. Eftersom en del släktingar kan komma långt ifrån, är det kanske bättre med en helg (även om den är kortare än vanligt nuförtiden..)som är INNAN själva studentandet och skolavslutandet drar igång..

    För övrigt, nu är det äntligen värme.. Och det gör ju att man funderar på om man verkligen vill ha bröllop när svetten rinner bara man sticker näsan ut.. Visserligen trevligt med varmt och fint väder, men det kunde vara liiiiiiiite svalare och samma solsken och fina blommor... Perfekt!

    Så flickor? Blir det fotboll i afton eller??

  • Tizzeltazz

    s*tan vad skönt väder det är...!
    PMSmonstret har dykt upp så sitter med en hög choklad framför tv'n men ngn fotboll blir det nog inte...kollar väl på en film istället och myser... ;)

  • Pumpkin

    Oj vad dött det är här ikväll Fotboll som hägrar kanske?

    Själv är jag tokdeprimerad nu, sommaren utvecklar sig verkligen inte som jag ville. Har inget jobb, inga vänner här i stan och idag såldes hästen som jag lagt ner hela min själ på det senaste halvåret!

  • Snitte- 5/7-2008

    Halloj tråkigt avslut med fotbollen :(
    jättesynd oxå att höra att sommaren inte börjat som du ville MsNordqvist... hoppas fortsättningen blir trevligare...

    Själv sitter jag med min M2b vid datorn nu och ska kika vidare i bröllopens tecken.. :D

  • MrsNyberg2B

    Fotbollen var tröttsamt pinsam. Irriterande. Men vi var på en trevlig krog, och ölen var god.. Dessutom hade de god mat!

    MsNordqvist - du har ju oss... Okej, kanske man inte umgås på samma sätt, men iaf.. Jag hoppas verkligen att det fortsätter bättre..

  • Pumpkin

    Jo jag har ju er

    Ska strax iväg till stallet för sista gången, har dragit ut på det hela dagen

  • lillithsmamma

    tjejer vet ni var jag kan få tag i jennifers gardner klänning från afonbladet i fredags ?
    om ni läste artikeln vill säga .
    den skulle vara perfekt till festen efter när vi kommit hem igen .

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2