• lillsmurf

    Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

    Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

  • Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • madelyn

    Hej tjejer,

    Hoppas ni får bra väder på era bröllopsdagar! Vädret ser ju faktiskt ut att ha bättrat sig lite!

  • Popcorn

    Tackar du mig, för vad? Oavsett vad du menar (extra puffning för att göra det, visa mina bilder, telefonnummer etc.) så är det inget att tacka för, bara självklara saker att göra för någon man gillar!

    Men nyfiken som man är så... kanske du kan ta med dig bilderna så kan vi sitta och titta på varandras någon gång, eller?

    Nåväl, tänk inte på det nu utan tänk på själva bröllopet i stället. Det blir säkert superlyckat.

  • shalimar

    Vilka härliga bilder - du ser så underbart "vild och vacker" ut! Och era stora leenden på alla bilder (gillade också den dår nån "kom på er" under bordet ;))

    Fast jag vidhåller fortfarande att du var ännu mycket vackrare i verkligheten! Fotografier i all ära, men de kan aldrig återskapa alla detaljer och framför allt den utstrålning ni hade den dagen... ;)

  • skratt-maja

    Grattis Linda! Har nu kikat på era bilder och de såg verkligen härligt ut, trots att det verkade vara lite vind...
    spande efter en bra bild på era ringar men det var svårt att se, väntar på att få se den i verkligenheten snart

    Lycka till ni brudar som gifter er denna vecka, lillsmurf, fröken w, bridzilla hetta och er som jag säkert glömt för om jag inte minns fel så var den 20 aug rätt poppis!!!

  • Popcorn

    madelyn: Om vi var nöjda? Det beror på...

    Det är ju ett jättevackert ställe (+) med både hav (+), en perfekt festlokal (+), jättebra mat (+) och en mycket engagerad kökschef (Bernhard) (+) men det finns en del saker som vi definitivt inte var nöjda med.

    De ansvariga (vi fick byta kontaktperson flera gånger) var dåliga att höra av sig, frågade samma saker flera gånger och kunde inte själva svara på våra frågor. Det som gjorde oss mest arga var att de inte ens behagade upplysa oss om att det skulle dra igång ett bygge bara några meter från platsen där de visste att vi skulle hålla vigseln. Vi bokade i september 2004 och då var byggplanerna färdiga sedan länge och de måste t.o.m. ha fått yttra sig till kommunen. De måste således ha vetat om detta när vi bokade men sa ingenting. De lovade då dessutom att städa upp stranden, att ordna med naturliga sittplatser i form av bänkar (de skulle över huvud taget fixa till där nere) och lite annat, men under vintern fick jag veta från annat håll (kommunen när jag ringde och frågade om bygget som då hade dragit igång) att de inte ens äger stranden!!! Bygget fick vi kännedom om av en slump när vi i julas åkte ut till Nynäs för att kolla lite och bara mysa. Döm om vår förvåning när det plötsligt - helt utan information från havsbadets sida - är helt uppgrävt och det rent ut sagt ser för ** ut!. Som du ser på bilderna såg det inte heller vid vigseln ut som vi hade tänkt oss. Apropå byggbarackerna kan sägas att vi först fick besked om att det inte skulle sättas upp några baracker alls och så sent som under våren - när vi redan sett barackerna - fick vi besked om att de naturligtvis inte skulle få stå kvar precis framför festlokalen och ovanför vigselplatsen, men du kan ju själv se dem på bilderna... Så sent som veckan innan grävde de dessutom upp marken så i stället för en vacker slänt med vildvuxet gräs så blev det bara en jordig slänt.

    Sammanfattningsvis - ett vackert ställe med mycket bra mat och hyfsade priser. Om någon är intresserad av att vara där kan jag dock bara råda er att dubbelkolla allt själva, lita inte på allt de säger och se till att få allt skriftligt!

  • madelyn

    Popcorn,

    Jaha... ja det låter ju sådär tycker jag! Jag tycker det är såå viktigt med bra service och att man känner att man kan lita på de som arrangerar och ordnar med festlokalen etc!

  • Emilia

    Underbart vackra och lyckliga ser ni ut att vara! Teno var super snyggt klädd... och självfallet du också! ;)

    //Emilia

  • Sep brud

    Vilket väder det verkar som om ni får! Härligt!!!

    LYCKA TILL till er alla, lillsmurf du är först ut!!!

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar