• lillsmurf

Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • Veronika

JAG BLEV HIPPAD IGÅR!!!
    Jag var helt bombsäker på att jag inte skulle få nån möhippa. Och så igår var vi bjudna på middag hem till min tärna för att vi skulle lära känna hennes kille. Och då kom de! Jag hade så jäkla kul hela kvällen. Vi började med bowling. Under kvällen skulle jag samla ihop 20 st kalsonglappar (inga problem!). Sen var vi på carioke-bar på Kungsgatan. Jag fick sjunga "Det gör ont" själv och sen "Fame" tillsammans med 2 andra. Vid 11 spelade de Top Gun låten "She's lost her loving feeling". Christoffer älskar Top Gun och kallades för Maveric på flygskolan bara för att han var så lik Tom Cruise då, så jag kom direkt att tänka på honom. Och där står han och sjunger för mig!!! Så himla kul att han kom dit. Sen dansade vi och hade jättekul fram till 2. Kan ju säga att jag har varit lite sliten på jobbet idag....
    Nu är det bara 8 dagar kvar och det här är min sista arbetsdag innan jag tar 6 VECKORS SEMESTER!!!

Lillsmurf
    Jag tror att du är gift nu för klockan är halv 3, så jättegrattis!

Kram på er allihop!

• Popcorn

Hej tjejer!

Nu är Lillsmurf en äkta fru och det var så vackert när hon fick sin Gustaf. För er som gillar att kika på bilder (vem gör inte det...) har jag lagt upp en sida med några av de bilder jag tog från min plats i kyrkan under vigseln och några ute på trappan efteråt. Bilderna ligger på

www.brollop.lindisima.se

Till sist - GRATTIS igen Lillsmurf!

• brud 05

Grattis Lillsmurf, va fina ni var!!! Njut av denna underbara tid som nygifta!

Stort Grattis oxå till Popcorn mfl. (har inte sån koll på om jag kanske missat någon) om jag inte sagt det förr!!!

Ska försöka få ihop en berättelse om vårt bröllop som var för snart en månad sedan. Har varit bröllopsresa och haft hårt arbete tillbaka på jobbet sedan dess så jag har inte hunnit få ihop nån berättelse än. Nu drar vi till landet för en veckas semester så den kommer nog senare.
    Har däremot ett gäng bilder för alla intresserade!
    Vigselbilder elvislever.se/gallery/brollopet/vigsel/
    Middagsbilder elvislever.se/gallery/brollopet/middag/
    Tårt- och festbilder elvislever.se/gallery/brollopet/fest/

/brud05 - numera lyckligt gift fru

• annaglitter

Gtrattis lillsmufr!
    Vad vackra ni var!

• annaglitter

Oj oj listan minskar stadigt

27 augusti ? Skrutt-humlan, 15.00 Nässja kyrka, i Vadstena.
    27 augusti - Vronk
    27 augusti - JessieJa
    27 augusti - Malin
    3 september ? Emilia, kl.16:00 i Vaxholms Kyrka, Vaxholm. Klädsel: Mörk kostym. Välkomna! www.germundsjo.com/brollop
    3 september ? Sepbrud, 15.00 Sandhamns kapell, Sandhamn
    27 maj- 06 - Annaglitter, 16.00 Ersta Kyrka, smoking
    27 maj -06 - Peon
    27 maj -06 - Rydén
    3 juni -06 - Antonia, kl 16.00 ASA Kyrka
    26 aug- 06 - madelyn, kl. 15:00 Allhelgonakyrkan, Sthlm, mörk kostym.

• Veronika

Jag har försvunnit från listan, så jag lägger till mig igen!

27 augusti - Veronika 17:00 Djursholm kapell. Klädsel Frack/Mörk kostym veronika.mine.nu/brollop
    27 augusti ? Skrutt-humlan, 15.00 Nässja kyrka, i Vadstena. www.lagerfeldt.com/brollop
    27 augusti - Vronk
    27 augusti - JessieJa
    27 augusti - Malin
    3 september ? Emilia, kl.16:00 i Vaxholms Kyrka, Vaxholm. Klädsel: Mörk kostym. Välkomna! www.germundsjo.com/brollop
    3 september ? Sepbrud, 15.00 Sandhamns kapell, Sandhamn
    27 maj- 06 - Annaglitter Ersta Kyrka, (ingen tid än)
    27 maj -06 - Peon
    27 maj -06 - Rydén
    3 juni -06 - Antonia, kl 16.00 ASA Kyrka
    26 aug- 06 - madelyn, kl. 15:00 Allhelgonakyrkan, Sthlm, mörk kostym.

• Veronika

Det finns lite bilder från Möhippan på hemsidan, men fler bilder kommer snart. veronika.mine.nu/brollop

Idag skrev vi ut alla festprogram och vigselprogram!

• madelyn

lillsmurf och brud 05,

Vad fina ni var på era bröllop!!! Grattis till er båda!

• skratt-maja

Vad fina ni var både sept brud och lillsmurf!!! väntar på att höra mer vid nästa träff eller så!
    Ja det finsn ju fler osm man är nyfikan att höra, bilder en sak men att få höra tror jag är mer personligt!

• Emilia

Grattis!! Vackra bilder popcorn! :) Kul att fått se lite från börllopen!

/Emilia

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar