• lillsmurf

Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • Emilia

Sepbrud - Hur går det? Vad har ni kvar?

//Emilia

• Emilia

Tips på brudbukettskonservering?? Börjar nog bli dags att ha sånt klart!!

/Emilia

• Sep brud

Emilia, nu börjar det verkligen närma sig... än är vi faktiskt inte så nervösa. Skrev ut vigselprogramet idag så nu ska vi bara sätta ihop det.

Det vi har kvar är nog bara festprogrammet och att hitta en videograf, våran har fått förhinder. Finns det någon som har några kontakter???

• madelyn

1 år kvar för mig idag!!!

• annaglitter

veronika och ni andra 27 brudar
    jag håller tummarna för sol på lördag!

• Emilia

Fly förbannad och jätte ledsen....

Kommer hem och vänta rpå min m2b som haft svensexa... han är så stupfull att han ej kan gå, prata eller något. Och vem får ta skiten!?!

FAAN!

*ledsen*

• Emilia

Så förbannat att jag inte vet var jag ska ta vägen!!!!

Vill avsätta bestmannen och förbjuda m2b farbror att komma på bröllopet.

ARGG...

Förlåt att jag skriver - men sitter här själv men en j-vla fullbullt på köksgolvet.

• annaglitter

gumman!
    ta det lugnt
    när jag skriver det här har han antagligen haft en av de värsta dagarna i hans liv...
    tänk vilken tur att ni inte gifte er idag! Nu får ni all tid i världen att låta honom må dåligt och fundera över att man kanske inte behöver bli riktigt så full, sen går ni vidare. Det är en dag och nu är den över!
    Förresten hur kom han hem?

• Emilia

Nu är det lungt, annaglitter .
    Vill bara glömma... men har fotograferat honom vilket han fick se för att förstå vidden av min natt.
    Genompratat med berörda och de som var med på svensexan ångrar att det gick som det gick också (var riktigt chockade)... men så klart ångrar m2b det hela mest då det i slutet var hans eget ansvar och fel. Men det var riktigt kritiskt vid några tillfällen... tur i oturen att man jobbat på beroendecentrum så man har lite koll själv.

Till en helt annan sak - hade min supertrevliga möhippa igår!!!
    Blev upphämtad på eftermiddagen (skönt att komma hemmifrån) och fick snabbt packa ihop lite "bra att ha" saker. Sedan bar det av mot gärdet... promenerade med slöja och vit t-shirt med trycker "Sista Chansen" på framsidan, och "Bäst före 3/9 -05" på ryggen ut till djurgården. Mina väninnor hade vita tröjor med "Brudens Harem" stort skrivet på ryggen och de som var singlar hade "(Singel)" utskrivet också. Många som tittade!

Ute på Djurgården drack vi mosserande och åt jordgubbar sedan fick jag gå runt och måla porträtt av killar. För varje bild så fotograferades jag tillsammans med killen + porträttet som bevis. Hihi.. vi hade super roligt både åt teckningarna och åt killarna och åt oss själva. Precis som det ska vara.
    Traskade senare till baka till Gärdet. Åt Tacos picknick, drack öl/cider och Tiquila. Massa tjejsnack och skoj. Solen gick ner och vi gick till en tjej som bor i närheten. Dags för ombyte och partyutrustning. SALSA!! Inte dansat på flera år och det var super kul... höll igång i några timmar tills fötterna kroknade och verkte. Taxi hem till min blivande och sedan somnade vi tillsammans (han hade väntat uppe på mig fast jag kom hem efter kl.2 - underbart!)

Hoppas ni andra har haft en trevlig helg!! Och grattis till alla som blev fruar igår - strålande fint väder! Hoppas det blir sådant väder även nästa lördag!

*kram*/ Emilia

• Veronika

Jag är gift!!! Numera heter jag fru Ericsson och hade en helt fantastisk dag! Tyvärr hinner jag inte skriva så mycket eftersom planet till Florida går imorgon bitti och vi har lite kvar att packa, men kika gärna på hemsidan (www.16floors.se/brollop obs, ny adress!) det kommer in lite foton från vigseln samt från redan när vi får tillfälle. När vi kommer hem skah ja fixa så att det kommer in fler vigselbilder, väntar på att alla gästerna ska maila!

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar