Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!
Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!
Är det någon som vet något om Veronika och hennes man? Är inte de i orkanområdet?
Alla är bra - är nu fru! Berättar allt om två veckor då vi är hemma igen från Egypten. Återkommer 20/9!
Kanske dags att starta "Föredetta Brudars Klubb" så vi kan träffas och titta på bröllopsbilder!?!
//Emilia
Grattis till er som blivit fruar sedan jag sist kollade till tråden!
att träffas ngn gång under hösten och titta på bilder vore ju mkt trevligt tycker jag. Trevligt att höra och se om era bröllop.
Hoppas att det är bra med er alla och sköt om er tills nästa gång vi hörs!
Emilia
grattis!!
Vi har det toppen pa varan smekmanad i Egypten! Aterkommer i slutet av september till BT.
//Emilia
Halloj på er!
Nu har jag lagt in alla de bilder som Brud05´s man Mårten tog på oss under dagen.
Kan inte sluta titta på dom...
Kolla gärna in dom!
www.lagerfeldt.com/brollop
Vår fotograf Sara Landstedts bilder kommer nog också in snart.
Kram Skrutt
Ps. Tack Skrattmaja för telegrammet! verkligen gulligt av dig!
Skurtthumlan: vilka härliga bilder!!!
ser fram mot att höra din berättelse!!!
Känner inge det där med att inte kunna sluta titta på bilderna!
Ett superfint bröllopspar och superfina bilder Skrutthumlan!
Tack så mycket!
Det var verkligen en magisk dag på alla sätt.
Det känns verkligen som att all planering under året lönade sig.
Kram
Hej allihop! Vi är i Fort Lauderdale nu, alltså inte i orkanområdet! Det är förresten ingen orkan än, jag vet att nyheterna i Sverige förstorar upp det hela lite... Vi åkte från Orlando imorse, det är tropiskt regn där just nu, så det har regnat i 2 dagar. Men här är det jättefint väder!!! Kika gärna på bilder på hemsidan: www.16floors.se/brollop jag har uppdaterat fram till den 5 september. Vi har presic fått laptopen att funka så jag hann inte lägga upp alla dagar, men resten kommer snart!
Kram på er alla därhemma!