Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!
Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!
Hej på er! Kul att hitta den nya tråden! Grattis till alla er Stockholmsbrudar som gift er!
Vi hade ett underbart bröllop. Vädret hade vi lyckats pricka in perfekt!!! Här är lite bilder (ska lägga till fler sen på vår riktiga bröllopssida):
www.angelfire.com/jazz/hettas/wedding/
Har tittat på en massa bilder från era bröllop. Så himla fina bilder alla har! Jag väntar fortfarande på ca hälften av våra bilder. Hoppas på att få dem snart!!!
Grattis Hetta!
Va fina ni var allihop!
Kram
Skrutt
Så var man gift! Vilken underbar känsla. Grattis alla ni andra som har hunnit med att gifta er! Nu är det inte många kvar. Själv hade vi en helt fantastisk dag med mycket skratt och glädjetårar, även vår smekmånad var helt obeskrivlig. Nu är man tillbaka på jobbet igen, hua vad tråkigt, men det är mycket på gång så vi har lite att se fram emot! Kram på er alla och lycka till med äktenskapen och framtida giftemål.
Vi får väl skapa en ny tråd, BT-träffar Stockholm Gifta?!
Grattis till alla som gift sig! Skrutthumlan - jag var inne och kikade på bilderna. Vilket fint par ni var! Och vilka jättebra bilder...
Har ju själv hunnit få det här med bröllopet på lite avstånd, det var ju 14 maj som jag gifte mig. Och jag måste säga att det var det roligaste jag gjort! Även om det kanske är en klyscha så ser jag verkligen annorlunda på mitt och Johans förhållande. Det är definitivt VI nu!
Men jag skulle inte vilja göra om det - med tanke på allt jobb som låg bakom.
Det vore kul med en återträff i höst som någon föreslog.
Kul att ni dyker upp i tråden ni som gift er och berättar om era fantastiska dagar!
Själv håller jag på att packa för imorogn går planet till Frankrike, målet är Avignon och en veckas konferans... Det vore ju så mkt roligare om mannen fick följa med, men inte ens i handbagaget kan jag stuva ner honom
Hörni fruar...är det inte dax att försöka att boka in en liten middagsträff framöver?
Lite mat och vin på någon restaurang...
Man börjar bli nyfiken att höra hur det gick för er alla.
Någon kväll efter den 25:e?
Kram
Skrutt
Ja gärna, bra att du tar tag i det Skrutthumlan! Onsdag den 28:e? Har väl inte träffat er alla sen i maj, tror jag... Vore ju skoj! :)
Kram
Onsdag den 28:e funkar för mig!
Bra att du satte ett datum för förslag, brud05.
Kram