• lillsmurf

Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • Skrutthumlan

Emilia

Jag tar med bilderna på nästa träff.
    Så duktig som popcorn var på att fota mig, så har jag inget problem med att visa dom.

Kram
    Skrutt

• Sep brud

oh, så var allt över, sitter nästanmed tårar i ögonen och längtar tillbaka till all planering samtidigt som jag svävar som på små moln så här just hemkommen från vår underbara bröllopsresa.

Jag kan både 28 & 29,

Vi har inte hunnit lägga ut mer än en bild å vår hemsida. Men gå gärna in där och titta...

www.manofsea.com/c&t/

Vår dag var verkligen helt underbar, trots att det två öar som vi skulle transportera alla gäster till och från så gick allt perfekt. De sista gästerna festade fram till efter 5 på morgonen har vi fått höra...

Jag fick göra en lättklädd kalender på min möhippa. Efter all champagne de hade hällt i mig, lite FÖR lättklädd...;) Min man gillade den dock starkt....

Hur går det för alla er som har fått nytt efternamn. Jag jobbar myket med kunder och vet inte hur många gånger jag har sagt fel, men det blir många som säger grattis. Får se hur lång tid det tar innan jag lär mig...

• Sep brud

det funkar tydligen inte att klicka på längen, men om ni kopierar och klistrar in så fungerar den!!!

• shalimar

Jag vill gärna komma - men jag kan inte varken den 28 eller den 29. Så har ni lust att ta det på fredagen i stället (30/9)? :D

• Skrutthumlan

Sep brud

Åh va fin du var!
    Och vilken underbar bild!

Grattis!

Kram
    Skrutt

• brud 05

Gärna 30/9 för mig, Shalimar! ;) :D

• Skrutthumlan

Är det fler som föredrar den 30/9?

Jag kan som vanligt

• Popcorn

Visst, den 30:e funkar för mig också (den 28: och den 29:e också).

• Skrutthumlan

Kanon!

Jag tror tom att jag är bannlyst hemmifrån då maken ska ha poker kväll med grabbarna då

• lillsmurf

Jag kan både 28, 29 och 30.

Sepbrud, vilken vacker bild! Härligt å se.

Jag säger fel efternamn hela tiden, så nu svara jag bara med företagsnamn och förnamn.. hehe..

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar