• lillsmurf

Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • Emilia

Popcorn - Ska försöka att i hemlighet prova klänningen + halsband tillsammans så får jag sedan se! :)

Hoppas ni får det underbart på Bali... mycket snorkling och dykning m.m. kan jag tänka mig! Säkert blir det mycket fotograferat också... ;) Hoppas man får se fina bilder! När åker ni? Vilket resbolag?

//Emilia

• Popcorn

Emilia: Vi åker den 23:e augusti via Bangkok och kommer sannolikt tillbaka den 8:e september. Eventuellt stannar vi till någon dag extra i Bangkok på vägen hem, men det vet vi inte än eftersom det beror på om en kompis vi känner som bor i södra Thailand kan tas sig dit eller inte för att träffa oss. Och ja, vi hoppas på lite högkvalitativ dykning, det var alldeles för länge sedan sist!

Vi fick bl.a. resecheckar från Ticket i bröllopspresent så vi har köpt resan från dem. Vi fick resecheckar till ganska exakt halva totalbeloppet. Det är dock ingen "färdig" resa vi har köpt utan det är reguljärflyg med av oss utvalt hotell. Någon som har varit på Bali?

Lillsmurf: Hur känns det så här en vecka innan? Är allt lugnt och ordnat eller är det några sistaminutensaker att ordna kvar? Hur har det gått med morgongåvan? Många nyfikna frågor blev det...

• Emilia

Popcorn - Härligt. Men lite trist att ni är bortresta på våran börllopsdag... Men ohh vad underbart ni kommer att få det!! Bara 22 dagar kvar för våran del nu, om 25 dagar är vi i Egypten. Längtar...

Lillsmurf - Hur går det???

//Emilia

• Fröken W

Hej tjejer, det var verkligen länge sen. Jag har haft så mycket på jobbet och den lilla tid som har varit över har ägnats åt bröllopsplanering, så jag har inte hunnit vara in här nånting nästan. Såg dock popcorns bröllopsbilder, gud vad vacker du var!

Själv har jag ju också bara en vecka kvar nu, och känner mig hyfsat nervös. Det är en del kvar att fixa men det mesta är under kontroll. Hade bara en liten kris med klänningen, men det verkar ha ordnat upp sig. Bröllpskällan, där jag köpte klännngen och även fick den ändrad, gjorde inget snyggt jobb, så nu är klänningen hos en ny sömmerska. Jag ska absolut prata med Bröllopskällan och försöka få någon ersättning, men ett råd till blivande brudar är att inte ändra klänningen där. Köp den gärna där, men ta den till en "riktig" sömmerska om den behöver sys om.

Om ni ska ha nån träff sen och titta på bilder eller nåt så vore det jättekul att vara med. Jag har tänkt mycket på er och undrat hur ni har haft det på alla bt-träffar och inte minst era bröllop! Det är ju många av er som har hunnit gifta sig nu förstår jag! Kram kram

• Emilia

Alla ni som gifter er 19+20 augusti. Hur går det för er? Pirriga? Inte många dagar kvar nu....

Kommer vara i Helsingborg på biltävlingar hela helgen... men lycka till ni lyckliga brudar!!

/Emilia

• madelyn

lillsmurf,

Vilken underbar hippa!! Grattis

• Emilia

Underbart kul lät det som! Härligt lillsmurf!

• Popcorn

Fröken W: Kul att höra ifrån dig! Jag funderade så sent som för några dagar var du hade försvunnit, men tydligen tittar du in här då och då i alla fall .

Tack förresten och lycka till själv på lördag! Vi har inte fått Christels bilder än men de blir säkert superbra för hela hon och allt hon gör blir ju toppen.

Och visst, vi får ta någon träff senare när de flesta av oss har hunnit bli fruar och prata och visa bilder för varandra.

• madelyn

Hmm.. nåt knas på BT just nu?

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar