Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!
Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!
för evigt - Oj!! Har du läst igenom hela tråden?
Oki! Inte ens jag "orkar" leta efter listan i tråden! De flesta kan jag faktiskt i huvudet! Snacka om insnöad på BT!
En hel del har ju gift sig nu av de som gifter sig sommaren 2005... men flera kvar i augusti och september. Så spännande!
/Emilia
Hur ska ni göra med festprogramen? Kommer ni att skriva något om varje gäst???
Vi funderar på att låta brodera upp vårt monogram på handdukarna som ska hänga i badrummet, det kan väll vara lite gulligt, eller vad tycker ni???
Håller på med fest- och vigelsprogrammet nu och hoppas ha båda klart nu under dessa närmsta tre veckorna!
Skriver kort kort om varje gäst, enbart hur det kommer sig att de är på festen m.a.o. släktskapet eller liknande. Inget om personen personligen. :) Annars är det menyn och lite sånger som hamnar i programmet.
/Emilia
Jag hittade listan! Lillsmurf, du är näst på tur! Jag tog bort de datum som redan varit, hoppas ingen tar illa upp för det...
Datum, tid, kyrka, klädsel:
19 augusti ? lillsmurf 14:00 Hedvig Eleonora Stockholm
20 augusti - Fröken W
20 augusti - Visinge - 15,30 Såstaholm
20 augusti - Brud 20 aug
20 augusti - betsy05
20 augusti - bridzilla 15.30 Sandhamns kapell, Sandhamn
20 augusti - Hetta 14:30 Mörtsjöåsen
27 augusti - Veronika 17:00 Djursholm kapell. Klädsel Frack/Mörk kostym veronika.mine.nu/brollop
27 augusti ? Skrutt-humlan, 15.00 Nässja kyrka, i Vadstena.
27 augusti - Vronk
27 augusti - JessieJa
27 augusti - Malin
3 september ? Emilia, kl.16:00 i Vaxholms Kyrka, Vaxholm. Klädsel: Mörk kostym. Välkomna! www.germundsjo.com/brollop
3 september ? Sepbrud, 15.00 Sandhamns kapell, Sandhamn
27 maj- 06 - Annaglitter Ersta Kyrka, (ingen tid än)
27 maj -06 - Peon
27 maj -06 - Rydén
3 juni -06 - Antonia, kl 16.00 ASA Kyrka
26 aug- 06 - madelyn, kl. 15:00 Allhelgonakyrkan, Sthlm, mörk kostym.
Känns som att det börjar hända lite saker nu! Förra veckan träffade vi organisten i kyrkan, jag träffade min frissa och gjorde provmake. Nästa vecka ska vi diskutera tårtan. Placeringskort, vigselprogram och festprogram är klara. Till och med tack-korten har jag designat! På torsdag kommer våra amerikanska gäster (en av dem är min brudnäbb). Men så är det ju bara 18 dagar kvar också!!!! ;)
Jag lägger till vår hemsida...
19 augusti ? lillsmurf 14:00 Hedvig Eleonora Stockholm
20 augusti - Fröken W
20 augusti - Visinge - 15,30 Såstaholm
20 augusti - Brud 20 aug
20 augusti - betsy05
20 augusti - bridzilla 15.30 Sandhamns kapell, Sandhamn
20 augusti - Hetta 14:30 Mörtsjöåsen
27 augusti - Veronika 17:00 Djursholm kapell. Klädsel Frack/Mörk kostym veronika.mine.nu/brollop
27 augusti ? Skrutt-humlan, 15.00 Nässja kyrka, i Vadstena. www.lagerfeldt.com/brollop
27 augusti - Vronk
27 augusti - JessieJa
27 augusti - Malin
3 september ? Emilia, kl.16:00 i Vaxholms Kyrka, Vaxholm. Klädsel: Mörk kostym. Välkomna! www.germundsjo.com/brollop
3 september ? Sepbrud, 15.00 Sandhamns kapell, Sandhamn
27 maj- 06 - Annaglitter Ersta Kyrka, (ingen tid än)
27 maj -06 - Peon
27 maj -06 - Rydén
3 juni -06 - Antonia, kl 16.00 ASA Kyrka
26 aug- 06 - madelyn, kl. 15:00 Allhelgonakyrkan, Sthlm, mörk kostym.
Nu börjar det närma sig..he he he