• lillsmurf

Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • Skrutthumlan

Stort grattis!!!

Skönt att vädret höll i sig för er!

Kram
    Skrutt

• Popcorn

Lillsmurf: Hmmm... det gör inte jag heller just nu men det gick för någon minut sedan! Försök igen lite senare så kanske det går.

• Popcorn

Nu funkar det igen, i alla fall för mig!

• lillsmurf

Nu gick det mycket bättre!

SÅ HIMLA vackra Ni var! Ser fram emot Christels bilder! Väntar själv på "you know what" från henne!

• shalimar

Grattis igen! Men jag måste säga att bilderna inte gör dig rättvisa, du var så strålande vacker på ett sätt som inte kan fångas på foton. Som du själv sa så var allt väldigt väldokumenterat, så jag ser fram emot att se mååååånga bilder nån gång när vi ses! Ha det bra och njuuuuut av att vara nygift!

See you later, frun! ;)

• Sep brud

popcorn, ett stort GRATTIS!!! Vad fina ni var. Vad fint ni hade dukat i festlokalen, jag ser verkligen fram emot att se mer bilder:)

drea, ett stort GRATTIS till dig också, hoppas att ni var nöjda med allt ute på Sandhamn. Var kantorn duktig???

Vi kom precis hem från vår resa genom Tyskland och Danmark. Köpte det mesta drickbara till festen, bilen gick på fälgarna hem men kul kommer det att bli!!!

• drea

Sep brud,
    Jo kantorn var duktig, han råkade dock spela fel en gång, på utgångslåten. Då började min kille att skratta. Men det gjorde inte så mycket. i det stora hela var allt bra. och britt-marie var jätte gullig. kom till hotellet och hämta blommorna till kapellet och gjorde det jättefint där inne! här är tråden, om du vill läsa om det andra: www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1181570.html

• vronk

Hjälp.
    Kom på när jag satt här och läste att jag har glömt pass och id byte. Hur gör jag med ID byte. Har helt glömt bort detta. Man kan ju undra vad jag mer har glömt. Gifter mig den 27 så det börjar bli thight.
    Har inte skrivit här så mycket då jag har kännt mig så stressad av det här bröllopet. Har känt på senaste tiden att jag bara får ångest. Hoppas det går över snart.

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar