Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!
Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!
Madelyn,
Ja det blir kanske lite väl dyrt. Kanske en chokladbit är bättre?
Ja ni, det börjar faktiskt kännas lite pirrigt . Jag har alltid tyckt att det är lite småfånigt när folk drömmer konstiga drömmar om bröllopet men nu har jag fått smaka på det själv... I går vaknade jag alldeles uppjagad av att jag hade drömt att floristen hade missat att göra min bukett (vilket nästan var tur för alla andra buketter i butiken var bedrövliga!) och handledsblomman som min tärna skall ha hade blivit utbytt till ett beige plyschhjärta (?) med säkerhetsnål att fästa direkt i skinnet. Suck, tänk vad hjärnan kan spela en för konstiga spratt.
Och jag drömde i natt att min klänning kom med posten samma dag som bröllopet så den var helt skrynklig! Och att jag inte hade underkläder som passade, så jag fick vara utan
Popcorn,
Haha, jag känner igen mig i det där
Drömmer lite då och då om bröllopet, redan nu! Jag gifter mig inte förrän om 1 år! Undrar hur uppjagad jag kommer vara då
Inte långt kvar nu! Aaaahhhh!
Å inte har man hunnit med och sola! Lika blek som vanligt! Ja ja! Det är ju så här man ser ut!
Jag har börjat få massa "stress" finnar och utslag! Inte alls kul kan jag säga!
Någon som har något tips mer än att varva ner på hur jag får bort dem!
Har oxå fått stressfinnar... mitt tips: skaffa en bra concealer!
drea - ja, det var det jag misstänkte! Jag äger ingen concealer! Har aldrig behövt någon! Men det är väl dags att inhandla en nu då!
Något tips på någon bra concealer?
"Har aldrig behövt någon"
Gud så fånigt det lät! Men men du förstår nog vad jag menar!
Med hemsk smak på tungan och fotofästen lite överallt lutar jag mig lite nöjd tillbaka i stolen.. tackkorten är skrivna, liksom adresser och frimärken fästa så nu är det bara att bege sig till brevlådan!
Ledsen att höra lillsmurf men jag är inte den bästa när det gäller make-up prodeukter men jag har en bra från make-up store, tre färger i en liten burk så man blandar själv! Hoppas att de lägger sig och att du hittar ngn bra produkt.
Några bra tips är svåra, men för mig fungerade det att sätta mig med en bra bok som jag fastnade i!