• apelsina

21 maj!

Hejsan!
    Är det några fler som ska ha bröllop den 21 maj? För oss blir det bröllop och dop i Täby utanför Stockholm.

Jag är nyfiken.... Hur långt har ni kommit i planeringen?

Vi har bokat kyrka och lokal, beställt hindersprövning och skickat iväg inbjudningarna.

Bröllopsklänningen är inköpt, men inte så mycket annat! Det känns som om det stora datumet närmar sig med stormsteg!

Det är så mycket som ska fixas! Stressande, men jättekul

• Svar på tråden 21 maj!
  • Emzer

Hej på er alla!

Mycket att göra? Vi var och handlade allt som kan köpas i förväg på ICA igår och beställde grönsaker och frukt som vi hämtar på fredag. Många kassar blev det ;) Jobbar min sista dag innan bröllopet idag och det är lite svårt att konsentera sig... Men men snart ska jag på ett möte inne i stan och efter det ska jag leta efter ett vitt paraply i händelse av regn. Någon som har ett tips på var det finns i Stockholm?

Allt är nog under kontroll men det finns en del kvar att göra, t ex bestämma vad vi ska dansa till och försöka lära M2B hur man gör :)

Lycka till med allt brudar!

Kram Emzer

• MiaZ

Raskan:
    Jag har inte fått nått mail med noter i dag, men dagen är ju inte slut än så än finns det väl ett litet hopp iaf...
    Så jag hoppas att du har haft mer flyt än oss!!

• raskan

nä jag har inte fått tag på tjejerna!!!

Jag va å gjorde sun taning i går å gud vilken snygg brun färg jag fick!!!

Millan

• MiaZ

Hej!
    Raskan: jag fick ett ny mail men där var återigen bara ackorden... men det verkar som om de kommer att kunna spela låten iaf :) Kanske har de bytt taktik lr nåt, det är ju inte omöjligt att kantorn får till det iaf Hoppas hoppas!!!, i värsta fall så tar vi en annan låt: Av längtan till dig, den är ju oxå fin men förstahandsvalet väger mycket tungt å jag hoppas som sagt att det blir, För din skull.
    Men du kan väl maila mig om du får tag i noterna?
    Härligt föresten med snygg solbrun färg!!
    Själv la jag mig i grillen igår men så vidare brun blir man ju inte direkt, ev ska jag sola engång i morgon med, men som nån sa: Hellre vit än röd! och det är ju sant...hmm varför satsade vi inte på suntaning...?

Hoppas att alla ni andra har läget under kontroll-det har inte jag än....;)

• MiaZ

Hjälp...vi får inte nån ordning på valsen....

• Rainred

Nu är man FRU Jansson, måste sluta säga min sambo och istället säga min MAN! härligt! Berättelse kommer senare i veckan!

• ciccij

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
    Till er alla som gifte er igår.
    Hoppas ni hade en alldeles underbar dag.

Själv har jag nu 6 dagar kvar och börjar bli nervig.

Har ni några tips på vad man sk tänka på eller undvika?

• S.N

Det blåste kuling när vi fotograferades... Är orolig att luggen står på ända på alla kort

• MiaZ

Grattis alla 21 maj brudar!!!!!
    Vad härligt att äntligen kunna tittulera sig som fru!!!!!
    Vilken härlig dag vi hade:)
    Vi lyckades ta superfina bröllopsfotografier ute och hann precis bli klara å sätta oss i bilen när regnet kom! Så att det regnade när vi gick in och ut ur kyrkan gör mig ingenting alls, det blev även fint väder längre fram på eftermiddagen/kvällen då även solen lyste en stund!
    Skriver säkert mer senare i veckan!
    /Fru Zingmark

• Bride_to_be

Gifte mig oxå den 21 maj så nu heter man Larsson :) Allt var jätte fint och festen efteråt var jätte trevlig och alla gäster hade kul :)

Svar på tråden 21 maj!