• apelsina

21 maj!

Hejsan!
    Är det några fler som ska ha bröllop den 21 maj? För oss blir det bröllop och dop i Täby utanför Stockholm.

Jag är nyfiken.... Hur långt har ni kommit i planeringen?

Vi har bokat kyrka och lokal, beställt hindersprövning och skickat iväg inbjudningarna.

Bröllopsklänningen är inköpt, men inte så mycket annat! Det känns som om det stora datumet närmar sig med stormsteg!

Det är så mycket som ska fixas! Stressande, men jättekul

• Svar på tråden 21 maj!
  • Rainred

hejsan!
    Placeringen är nästan 100 % klar
    av alla som vi i8nbjudit har en enda tackat nej
    hederstärna har jag träffat och diskuterat bröllopet med
    bara: underkläder, provhåruppsättningen, prova klänningen + evt ändringar, skriva placeringskorten och sambons kläder som är kvar nu! Härligt!!!
    Idag har jag lämnat in ansökan om ledighet dagen innan bröllopet och måndagen efter... blir underbart!!! Längtar!!

• raskan

Hej tjejer!!Ja 46 daar kvar ohiiii
    Placeringen är helt färdig å det känns helt underbart!!
    Sambons kläder kvar
    transporten inte riktigt färdig
    ska åka till kyrkan nån söndag å kolla läget
    Millan

• Labbelina

Hej här är ett par til den 21 Maj! Imorgon har vi möte med de på festlokalen och på fredag skall vi träffa prästen. Har inte börjat kolla bordsplacering ännu, tänkte ta hjälp av värdparet. Måste även bestämma brudbukett snart, uj det drar ihop sig..

• Rainred

kom på en par viktiga saker att greja hyihi TÅRTAN och RINGEN! smile

• apelsina

Hejsan! Vad långt ni har kommit... Är ni redan klara med bordsplaceringen? Har alla redan meddelat om de tänker komma, eller börjar ni med bordsplaceringen i förväg?
    Vi satte vårt osa -datum till 20 april, så ännu är det många som inte svarat.

Känns som om vi har massor kvar att göra, och sambon är inte speciellt hjälpsam tycker jag!
    Det är väl inte bara jag som ska gifta mig!? Näää, nu är det dags för honom att hjälpa till lite också!

• raskan

Min sambo är lika dan!!
    Vi har börjat med placeringen i förväg!!Vi har osa 15/4
    Millan

• Rainred

hejsan! Vi ahde vår osa den 1 april och är därför klar! Bara en har tackat nej!
    imorgon tänker jag släpa min sambo och titta på ringar!
    Kramis

• apelsina

Skönt att det inte bara är min kille som är seeeg...
    Han har fortfarande inte kommit iväg för att prova kostymer. Det är ju det enda som jag inte kan göra utan hans hjälp!
    I värsta fall får han väl gå uppför altargången i kalsonger!
    He, he.... undrar vad prästen skulle säga?

• Rainred

min sambo har sgt att han kunde tänka sig gå in i kyrkan NAKEN hrmf hihi men han får se till att ha kläder på sig när vi gifter oss! *smile*

Svar på tråden 21 maj!