• apelsina

21 maj!

Hejsan!
    Är det några fler som ska ha bröllop den 21 maj? För oss blir det bröllop och dop i Täby utanför Stockholm.

Jag är nyfiken.... Hur långt har ni kommit i planeringen?

Vi har bokat kyrka och lokal, beställt hindersprövning och skickat iväg inbjudningarna.

Bröllopsklänningen är inköpt, men inte så mycket annat! Det känns som om det stora datumet närmar sig med stormsteg!

Det är så mycket som ska fixas! Stressande, men jättekul

• Svar på tråden 21 maj!
  • Rainred

hihi här har du en, alla är nog långt inne i planeringsdjungeln jnst nu hihi
    bara några saker kvar: klänningen ska provas och evt sy in, underkläder, strumpor, fixa "vem är vem"-listan, hämta min vigselring sen är vi redo för att gita oss!

• MiaZ

jo, det är mycket nu, själv känner jag bara för att gå å lägga mig, är trött efter all uppståndelse igår:)
    Tycker det är svårt att få ihop små detaljerna, dessa lösa trådar som hänger i luften...kanske behöver man göra inget alls en stund så man orkar ta tag i dom..

• Rainred

Hejhopp alla, nu har jag blivit möhippad! Blev verligen lurad av min sambo, ha sa tidiagre i veckan att vi skulle gå på bio och äta ute idag och jag var så glad och frågade vilket restaurang det skulle bli och han sade hemligt, misstänkte själv INGET... och sen när jag kom hem idag och bytte om så ville sambo ha ungefär likadan kläder som jag i blått och jeans, mysigt tyckte jag och plötsligt ringde det på dörren och jag gick för att öppna och kikade i titthålet och det var täckt och jag tänkte att det var en killkompis som sa att han skulle förbi och hämta lite papper och jag öppnade men tji där stod 4 kompisar till mig och sa nu blir det möhippa, herregud!..... blev utklädd i en tantklänmning och en slöja sen lite dricka och ut på stan hihi ta alla chanser för att visa upp mig hihi KUL! sen till min kära mor som bor i centrum för att dricka lite och sen blev det BOWLING, kul hade inte spelat på årtal! Mysigt sen ut på en libanesisk restaurnag, namnam ! sen hem! Helnöjd!!! ochd essutom under kvällen hade jag kontakt med en kompis som verligen ville vara med på möhippa men kunde inte pga avstånd! Skålade mm med henne!

• Emzer

Rainred, låter som du hade en härlig kväll igår. Själv har jag precis släppt iväg M2B på svensexa. Vi får väl se när han kommer hem. Tyvärr blev han inte så förvånad när polisen ringde på dörren imorse...

Bara en vecka kvar! Bröllopspirret börjar komma, men än så länge är nerverna under kontroll. Hur är det för er? Nu måste jag sätta igång med dagens lista...

Kram på er!

• raskan

dagar kvar!!!
    Jag är verkligen så nervös!!
    Jag undrar verkligen hur vi ska få det att gå ihop??
    Hur gör vi i kyrkan?Micke får ju inte se mig innan å jag kan inte vara där för tidigt då detr är dop före!!
    Jag vill ju inte att dom andra gästerna heller ska se mig!
    Imorgon ska jag göra min första soldusch å på torsdag den sista + naglarna + hämta ringarna!!Hämta ringarna måstejag åxo göra då jag har satt in 2stenar på insidan på Mickes ring å det vill jag inte att han ska se innan!!
    Måste bli färdig med min bok till mmicke + att vi inte änshar börjat med musiken!!
    Helium till ballongerna måste fixasåvi måste köpa skor till smatliga i familjen!!!
    Millan

• MiaZ

Raskan!
    Har sett tidigare att ni ska ha "För din skull", har du möjligtvis noterna till den? Vi har ackorden men tydligen behövs även noterna och nu är det liiite panikartat här...

• MiaZ

Det är inte klokt vad mycket det finns att slutföra bara dagar innan den stora dagen, mycket märkligt egentligen då man haft MÅNADER på sig att ordna vigselrogram, bordsplacering, transport, kläder osv...men av nån konstigt anledning så har iaf jag en otroligt bra förmåga att skjuta på saker...säg att jag inte är ensam om det...

Svar på tråden 21 maj!