Hejhopp alla, nu har jag blivit möhippad! Blev verligen lurad av min sambo, ha sa tidiagre i veckan att vi skulle gå på bio och äta ute idag och jag var så glad och frågade vilket restaurang det skulle bli och han sade hemligt, misstänkte själv INGET... och sen när jag kom hem idag och bytte om så ville sambo ha ungefär likadan kläder som jag i blått och jeans, mysigt tyckte jag och plötsligt ringde det på dörren och jag gick för att öppna och kikade i titthålet och det var täckt och jag tänkte att det var en killkompis som sa att han skulle förbi och hämta lite papper och jag öppnade men tji där stod 4 kompisar till mig och sa nu blir det möhippa, herregud!..... blev utklädd i en tantklänmning och en slöja sen lite dricka och ut på stan hihi ta alla chanser för att visa upp mig hihi KUL! sen till min kära mor som bor i centrum för att dricka lite och sen blev det BOWLING, kul hade inte spelat på årtal! Mysigt sen ut på en libanesisk restaurnag, namnam ! sen hem! Helnöjd!!! ochd essutom under kvällen hade jag kontakt med en kompis som verligen ville vara med på möhippa men kunde inte pga avstånd! Skålade mm med henne!