• apelsina

21 maj!

Hejsan!
    Är det några fler som ska ha bröllop den 21 maj? För oss blir det bröllop och dop i Täby utanför Stockholm.

Jag är nyfiken.... Hur långt har ni kommit i planeringen?

Vi har bokat kyrka och lokal, beställt hindersprövning och skickat iväg inbjudningarna.

Bröllopsklänningen är inköpt, men inte så mycket annat! Det känns som om det stora datumet närmar sig med stormsteg!

Det är så mycket som ska fixas! Stressande, men jättekul

• Svar på tråden 21 maj!
  • MiaZ

Hej Raskan!
    Tack för ditt mail, tyvärr var det samma som vi har, det vi behöver är mer än ackorden, tyvärr...men tack iaf!

• raskan

Våra solister skulle ta med ackorden till sin musiklärare å få dom omskrivna!!
    Millan

• MiaZ

Raskan:
    Vad menar du med omskrivna? med noter då kanske? Har nog ringt alla jag känner som kan lite om musik men jag tycks vara för sent ute...

• raskan

Ja till noter!!

Jag kan kolla med dom imorgon om dom fixat det å kanske ta en bild på den??

Ska se vad jag kan göra!!
    Millan

• MiaZ

Det vore underbart om det går, då får jag ta och hålla tummarna då! Hoppas hoppas!!
    Du har väl min mailadress nu?
    Skönt att det finns ett litet hopp om låten iaf :)
    Mia.

• raskan

Ja jag ska kolla med dom imorgon!!
    Nä det har inte varit lätt alls.Jag mailade självaste Niclas him self för att fråga om noter men jag fick åxo bara ackorden!!
    Jag hör av mig så fort jag vet nått
    Millan

• MiaZ

Jag mailade Niklas efter att jag fått ditt mail och frågade om noterna men det kom väl iväg lite sent i kväll så med liiite tur får jag svar i morgon, fast pessimisten i mig säger att jag iaf inte kommer få noterna... men man ska ju aldrig säga aldrig!
    men jag håller tummarna för att du får tag i noterna imorgon och får du det så får du mer än gärna maila mig :)

Mia

• MiaZ

Självklart gör jag det om jag får dom :)
    Ska försöka att sova lite nu så jag orkar jobba i morgon...men med alla tankar som snurrar och ett allt annat än sunt blodtryck ;)så är väl det inte det lättaste, men men försöka går ju, om inte annat så somnar man väl av ren utmattning..
    Ha det så bra nu å så hörs vi av i morgon!

Mia

• Rainred

hejhopp! igår fick jag min andra möhippa av arbetskamrater, ojoj vad kul det var, fick brudkrona (med morötter) slöja (gardinspets) en kjol att använda och en brudkukett, sen fick jag åka ståtligt i traktor med släp mm sen kycklingssallad och kakbuffe! Mmmm mysigt var det!

Svar på tråden 21 maj!