• Marléne73

Novenberbrudar hur långt har ni kommit?

Vi gifter oss 20/11. Hur långt har ni kommit med planeringen? Vi har inte ens skickat ut inbjudan än.

• Svar på tråden Novenberbrudar hur långt har ni kommit?
  • Nikita14

12/11 Nikita14 i hemlighet officiellt den 25/6

Grodprinsessan är du från södertäljetrakten??

• kaboooom

Nu är jag gift!!!!

Har precis kommit hem från vår honeymoon, genomtrött men genomlycklig!
    Även om det egentligen ju inte borde kännas annrlunda så gör det det... Känns långt in i hjärtat och jag trivs så otroligt med att vara min älsklings wife!!!

Den 5e november 2004 var den mest underbara, vackra, härliga, coola dagen i mitt liv!!! Att gå upp för altargången genom en kyrka proppfylld med alla människor vi älskar, och känna sig så otroligt vacker, sen möta min vackre älskling som såg så stolt ut är en känsla som inte kan beskrivas... Utan tvekan det lyckligaste ögonblicket i mitt liv!!!

Hela dagen var underbar! Efter att ha varit en hemsk bridezilla i några månader var jag cool lugn hela dagen. Så harmonisk! Det var ju den dagen jag väntat och längat till...

Vigseln var fantastisk! Jag njöt av varje ögonblick! Ville inte gå ut nästan... Att stå där framme med min man var en sååå intesiv känsla... Och sen lyssna på några kompisar som sjöng Come What May... vackert!

Tärnorna var såå vackra i sina klänningar som jag "designat", och bestmennen såg larvigt stiliga ut i sina frackar!

Sen bar det av i vår mini cooper till festen! Allt gick som det skulle: middagen, talen, första dansen, bandet, fyrverkerierna, kareoken etc.
    Vi stannade till ca halv fyra, efter en härlig dag!
    Avslutade dagen hemma, skålade i champagne!
    Sen bar det av på bröllopsresa tidigt nästa dag!!!

En helt fantastisk upplevelse! All planeringen, alla pengarna, allt slit var värt det!
    Är ssåååå lycklig!!!

Foton kommer snart!!!

KRAM
    Mrs xxxxxx

• fru söderholtz

13/11 2004 blev vi man o fru!! det var jätte mysigt!! det i kyrkan gick fort!! sen åkte vi till en kinaresturang.. där dom 3 kompisarn som var med på bröllopet bjöd oss på mat.. sen var vi barnlediga på kvällen.. så vi hyrde 3 st. filmer vi kollade på.. =)
    så ringde vi runt o berättade o så.. kram

• zera

ett stort grattis till alla novemberfruar

• zera

kvällen innan vi gifter oss ska jag och mina två bästa vänner ha en "tjejkväll" här hemma, bada bastu, fila naglar, göra ansiktsmask och snacka...tänkte fixa en liten påse till båda med någon väldoftande tvål, ansiktsmask, badbomber, bränna en CD-skiva med deras favoritmusik osv...jag skulle gärna skriva en liten dikt för var och en, men jag själv är urkass på sånt och har inte hittat nåt på nätet heller som passar...har ni några ideér eller färdiga dikter...det här är alltså två tjejer som jag älskar högt...

• november04

kaboooom -- lät som en helt fantastisk dag!!! hoppas att vår blir lika underbar. Massor av lyckönskningar och kram på er Herr och Fru xxxxxx

fru söderholtz -- din dag lät oxå helt underbar...så skönt att bara få rå om varann en hel kväll.Massor av lyckönskningar och kram på er

zera -- det lät som en underbar ide med påsarna till dina vänner...är usel på dikter själv men håller tummarna att du hittar det du söker.

• november04

***lördag 20/11***
    Marléne73
    Honungsburken
    November04 kl:14.00
    Grodprinsessan kl:16.00
    oui
    LostSoul

***lördag 27/11***
    Novemberbruden
    strövelstorp
    Krich
    Älvdalsbrud

***tisdag 30/11***
    zera

~~*** GIFTA ***~~

***fredag 5/11***
    W2Bsoon kl:16:30
    hemlisen
    kaboooom

***lördag 13/11***
    Maddiogora
    snart fru söderholtz
    Tota

...snart är det vår tur!!!!

• zera

fru söderholtz

grattis!!!
    vad fina ni var!!!

• Nikita14

fru söderholtz

Jättegrattis, ni var jättefina..

• zera

Marléne73
    Honungsburken
    November04 kl:14.00
    Grodprinsessan kl:16.00
    oui
    LostSoul

snart är det dax
    har ni allt under kontroll...även nerverna?!

• Honungsburken

Grattis till er alla som blivigt gifta.

Här är allt under kontroll även nerverna. Har en förkylning på gång, om den bryter ut så får den göra det på måndag då bröllopet är över.

• november04

Jaha novemberbrudar...eftersom vår tråd snart kommer att "pensioneras", dom får ju bara leva i 3 månader, så har jag tagit mig friheten att starta en ny tråd där vi kan fortsätta så vi får höra hur det går för oss alla. Lägger in länken här så alla hittar...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m845867.html

Svar på tråden Novenberbrudar hur långt har ni kommit?