• Marléne73

Novenberbrudar hur långt har ni kommit?

Vi gifter oss 20/11. Hur långt har ni kommit med planeringen? Vi har inte ens skickat ut inbjudan än.

• Svar på tråden Novenberbrudar hur långt har ni kommit?
  • Krich

Ni som ska ha solosång, vilka melodier har ni valt? Min kompis och jag har enats om "Säg det igen" av Lisa Nilsson. Den är så fin, vet att jag kommer grina hela tiden... Tack och lov för vattenfast

Funderar på om vi ska ha en till, tänkte ni kanske har några bra förslag.
    //K

• W2Bsoon

Krich - här är en till bölare. Berättade det för makeup-fixaren, så hon lovade att plocka med vattenfast .

Vi ska ha "Kärleken förde oss samman" (Ulf Lundell), "Av längtan till dig" (Åsa Jinder), trumpetsolo "Anthem" och slutligen sjungen utgångsmarsch i form av "Annie´s song" (John Denver).

• november04

Krich - håller tummarna att edt blir ett bra besked om svärfar...trist att behöva sälla in allt nära inpå.

vi ska ha psalm 84 och 861
    solosånger blir "Av längtan till dig" (Åsa Jinder) och "Jag ska aldrig sluta älska dig" (Jonas Gardell)

• Maddiogora

Vi kommer ha Av längtan till dig vi med och sedan ack värmeland du sköna ...Då jag är värmlänning .
    Hoppas jag i alla fall har inte fått tag på kantorn än ....
    Hoppas på att han ringer snart .

• zera

I Folkviseton och Kärleken förde oss samman har vi nu bestämt oss för...gud, vad jag kommer att böla *s*

• Krich

Jag måste ha missat kärleken förde oss samman!? Var kan jag lyssna på den?

He, he, he Jag tror jag kommer ha ägglossning dan efter eller dan innan vigseln så känslorna kommer vara stormande.
    Grinade som en liten unge i går när jag såg tv4's dokumentär. Och det är ju exakt en månad kvar nu... Hej å Hå!

//K

• zera

Solen står högt över fälten
    Vinden går lojt genom säden
    Värmen vilar och väntar
    Det susar oss över i träden

Idag är det bara du och jag
    Idag är det bara vi två
    Du är min
    Och jag är din
    Och kärleken förde oss samman

Hör du hur klockorna ringer
    Tid att ta ännu ett steg
    Min ring glimmar på ditt finger
    En kyss och sen börjar vår väg

Idag är det bara du och jag ...

En man
    En kvinna
    Har sin egen värld
    För sällskap
    För stöd
    Och för glädjen att va här

Ta min han så följer vi vägen
    Genom regn och sol är jag din
    Vi tar med oss den gyllene regeln
    Och förs bort av en viskande vind

Idag är det bara du och jag ...

• Krich

Tack Zera!
    Jättefin. Tror jag hört den nu när jag läser texten.

//K

• zera

ni kommer inte tro mig...
    gick förbi lokalen vi ska festen och ser några hantverkare där, går in och frågar vad de håller på med, svaret: VI FIXAR EN VATTENLÄCKA!!!...jag kan inte annat än skratta, nu är det inget farligt för det kommer vara klart till i morgon så lokalen kan vi använda sen...hmmm...jag ger mig f*n på att det kommer spöregna på vår bröllopsdag *s*

• november04

zera- det är inte klokt!!!! det måste vara nått speciellt med dig och vatten

Svar på tråden Novenberbrudar hur långt har ni kommit?