Novenberbrudar hur långt har ni kommit?
Vi gifter oss 20/11. Hur långt har ni kommit med planeringen? Vi har inte ens skickat ut inbjudan än.
Vi gifter oss 20/11. Hur långt har ni kommit med planeringen? Vi har inte ens skickat ut inbjudan än.
Krich,
min engelsman har fått precis samma bemötande från arbeysförmedlingen...
men han hankar sig fram, och går på svenska lektioner 2 ggr i veckan. '
Vad synd om dig att du blir gräsänkling! Jobbigt!
Våra sånger- psalm 84, amazing grace och morning has broken (eftersom de kan sjungas av både svenskar och engelsmän), sen macy grays I Try, och Come what may (2 redan gifta kompisar ska sjunga!!!), sen all you need is love som utgångsmusik...
Zera- hur mycket otur kan en brud ha???
Håller tummarna för att inget mer händer nu...
kbm
Vi ska ha psalmer: 82, 411 och Vigselpsalm. Den sistnämnda är Den blomstertid nu kommer fast med en bröllopstext. Jättefin!
Sånger: Mamma ska sjunga en sång som heter "Beethovens lovsång". Den sjöng även morfar på mamma och pappas bröllop som för övrigt var samma datum och samma tid fast för 33 år sen.
Mina körkompisar ska sjunga Rövarsången (herrar) och Tillägnan (damkör).
Jag måste också ha vattenfast...annars går det nog inte. Vem vill se ut som en autobahn i ansiktet av all mascara sedan!?
Lite småsur...
Min älsklings fd kollegor som redan har tackat Ja till bröllopet har nu en efter en ändrat sig. kan inte komma utav diverse dumma anledningar...
Blir sur för det kostar ju oss pengar i onödan...
Dålig respekt!
Kbm
GULP!
Kom just hem från universitetet, var angelägen om att få reda på nått nytt om svärfar så jag tittade i blivandes inbox...
Vad ser jag där om inte e-post från min bästis. Blir så nervös nu, möhippa skrämmer mig. Naturligtvis läste jag inte utan stängde snabbt ner hela fönstret.
Bästisen du vet mitt nick här... Förlåt, men promis jag vet inget!
Tummen ned för mig, gillar inte att springa på information jag inte har att göra med.
//K
zera - du har verkligen fått tillräckligt med otur.
Krich - Hoppas det blir bröllop för er och att din svärfar mår bra.
November04 - Om du gifter dig i Västerås så gifter vi oss i samma stad. Jag kommer från Västerås men bor inte där längre.
Arbetsförmedlingen behandlar alla på det sättet. Jag har hört flera personer som gått gråtande därifrån pga dåligt bemötande.
Min blivande är på svensexa idag. Blev tagen under ett gruppmöte på jobbet. Hoppas att han får det trevligt. Har ingen aning om något planeras för min del.
Vi ska träffa både präst och fotograf på måndag. Vårt slutliga val av psalmer kommer vi att välja då. Vi kommer inte att ha någon solosång utan panflöjt kommer att bli härligt.
Hur går det novemberbrudar?
Nu är det snart november... Nervösa?
Vi har mindre en en vecka kvar...
Mer nervös än jag nånsin trodde att jag skulle vara...
kbm
-Honungsburken och ni andra som undrar.
Pratade med svärfar i går, de har fortfarande inte fått något svar från patologen. Vi får vänta till på tisdag då skulle det vara klart. Han har inte ont längre och såg verkligen fram emot resan så jag joppas att det blir av.
Tänkte jag skulle åka och hämta min klänning idag, om sömmerskan är hemma vill säga. Jag börjar bli nervös nu... mest för möhippan men även för att allt annat som inte är klart.
Vi ses
//K
Grodprinsessan:
Var kan jag hitta texten till vigselpsalmen (med den blomstertid nu kommer-melodin) du skrev om???
Eller är det någon annan som vet????
Honungsburken - ja vi gifter oss i västerås...i Lundby kyrka...ni då?
Tänk...om en vecka är några av oss redan fruar!!!
börjar ni bli nervösa???
***fredag 5/11***
W2Bsoon kl:16:30
hemlisen
kaboooom
***lördag 13/11***
Maddiogora
***lördag 20/11***
Marléne73
Honungsburken
November04 kl:14.00
Grodprinsessan kl:16.00