Novenberbrudar hur långt har ni kommit?
Vi gifter oss 20/11. Hur långt har ni kommit med planeringen? Vi har inte ens skickat ut inbjudan än.
Vi gifter oss 20/11. Hur långt har ni kommit med planeringen? Vi har inte ens skickat ut inbjudan än.
Ja nu sitter de där - vackra, glada...och gifta! *ler*
Det ska bli jätteskoj att höra hur de har haft det! Säkerligen alldeles uuunderbart.
Det är ju inte kokt vad tiden har gått fort. Det var inte så länge sen som november kändes långt bort...*hickar*
uppdaterar "startlistan"
***fredag 5/11***
W2Bsoon kl:16:30
hemlisen
kaboooom
***lördag 13/11***
Maddiogora
snart fru söderholtz
Tota
***lördag 20/11***
Marléne73
Honungsburken
November04 kl:14.00
Grodprinsessan kl:16.00
oui
LostSoul
***lördag 27/11***
Novemberbruden
strövelstorp
Krich
Älvdalsbrud
***tisdag 30/11***
zera
och nu är det bara sex dagar kvar tills nästa novembergäng är gifta!!!
gud, vad tiden går fort!!!
japps snart snart snart!! vi ska handla tofsar o spännen o sånt till håret på ons.
hur går det för er som är kvar nu...har ni allt fixat och bara njuter av sista tiden som ogift eller har ni mycket kvar?
själv håller jag som bäst på att sätta ihop alla festprogram med silvertråd och i morron ska vi träffa prästen...
vi har nog allt under kontroll, har inte träffat prästen än...
Jag tillhör nog den njutande skaran tror jag. Vi är så gott som färdiga och det enda som fattas är inköp av ingredienser och själva bakningen av de tårtor jag ska göra till tårtbuffén. Givetvis finns lite småfix också i form av komplettering av lista till fotografen över bilder jag vill ha, slutraderna på lappen till serveringstjejerna, tilläggsbeställning på 2 rätter hos cateringen som jag medvetet väntar med ifall någon blir sjuk eller så. Sen ska jag ägna hela torsdagen innan åt provfrisyr inkl färgning, provsminkning och så ska vi hämta kläderna. Men det räknar jag inte in i sånt som är "oklart".
Det blir en hel del extra pyssel när man använder sig av en bygdegård med cateringmat jämfört med att ha en lokal där det ingår personal, porslin inkl ljus och dekorationer och matn etc. Men jag tror att det kommer att vara värt varje minut av slit för allt kommer att vara precis som vi vill ha det och en spegling av oss.
Jag ser verkligen fram emot den här dagen. Vi ska få träffa vänner och släktingar som vi inte sett på länge och bara ha trevligt en hel kväll! Oslagbart! Aldrig någonsin kommer jag (trots att jag är en fixare) att ställa till med ett så här stort kalas nån mer gång i livet.
Ibland glömmer jag nästan att vi faktiskt ska gifta oss, för jag ser det mer som en jättehärlig festdag! Eh...normalt?
Jag tycker inte att något är klart!
Vi ligger efter med allt. Två veckor kvar på lördag. Min blivande har inte helt klart för sig vad han eller bestmannen ska ha på sig. Jag har inte synkat med tärnorna och dessutom kan jag inte ta ledigt en endaste dag... :( Bode sätta mig ned och knåpa med vigselprogrammet men inte ens det är helt klart. Inget sånghäfte eller festprogramm är ens påbörjat. Just nu är det alldeles för mycket! Dessutom har bestmannen kommit till sverige och han och min blivande vill ju umgås en hel del, de har inte setts på två år.
//K
gjorde provhåruppsärrningen buketten o prova kläningen i går. blev jätte bra!!
vill järna ha råd om ni tycker buketten e fin.. =) men vet inte var man kan lägga in bilder här.. kram
snart fru söderholtz
vad är det för blommor du ska ha i buketten?!
jag ska ha bara mörkröda rosor...