• Polkadot

Rockabilly/50-tal?

Någon mer här som ska ha ett bröllop/bröllopsfest med tema rockabilly/50-tal?

Hittar bara gamla inlägg/trådar, så jag hoppas få nya diskussioner med samma tema. Vore kul att få lite tips på dekorationer och bra ideér!

Någon?

• Svar på tråden Rockabilly/50-tal?
  • MsChevy
    737dagar skrev 2013-07-18 12:02:22 följande:
    Tack för bilderna :) Har inte hår nog att få till en snygg knut, men förhoppningsvis lyckas hon få till nåt iaf.
    9 dagar kvar.. fy fan.
    Spännande!!! Solig Låt håret va utsläppt, locka bara håret och sätt bara upp nån victoryroll o sätt i birdcagen Glad

• MsChevy

Åååhh grattis!!! Gu va fina ni var!!!! Berätta mer o visa fler bilder Solig

nu längtar jag ju ännu mer!!!!Glad

• 737dagar

Jag har inte fått så mycket bilder än, men här kommer en på dukningen iaf.

• MsChevy
    Lager: fina bilder! 

Ååhh ja längtar till vår stora dag!!! Solig  Vi har haft stiltje på bröllopsplaneringen över sommaren nu, men ska sätta igång med allt nu. Nu har vi skjutit på bröllopet i så många år av olika anledningar, så nu jäklar ska vi hålla det datum vi spikat!!! hehe
  • MsChevy
    737dagar skrev 2013-08-12 22:05:12 följande:
    Btw, jag har ett flor med rosett till salu också. Blev aldrig att jag använde det, så det är helt oanvänt. Typ 200kr inkl frakt..
    Har du nån bild på det? Glad
  • Viktoriiaa

Måste fråga vart man kan hitta den klänning som mschevy skulle ha som festklänning?! Blev tokkär och fick ett enormt bröllopssug när jag såg den! Vi hade inte tänkt gifta oss än men nu går diskussionen!!!! :D

Svar på tråden Rockabilly/50-tal?