• Polkadot

Rockabilly/50-tal?

Någon mer här som ska ha ett bröllop/bröllopsfest med tema rockabilly/50-tal?

Hittar bara gamla inlägg/trådar, så jag hoppas få nya diskussioner med samma tema. Vore kul att få lite tips på dekorationer och bra ideér!

Någon?

• Svar på tråden Rockabilly/50-tal?
  • 737dagar

Men GabriellaIvarsson, måste fråga, vart har ni hittat hamburgerkorgarna? Hittar inget i Sverige.. är så rädd för tull om man beställer från USA.

• GabriellaIvarsson
    737dagar skrev 2013-02-19 12:39:14 följande:
    Men GabriellaIvarsson, måste fråga, vart har ni hittat hamburgerkorgarna? Hittar inget i Sverige.. är så rädd för tull om man beställer från USA.
    Vi råkade gå in på Lagerhaus när de hade 70% på reapriset. Tror vi betalade några kronor styck för dem. Hade inte ens tänkt köpa något sådant innan vi råkade springa på dem... :P

Vet inte om de finns kvar där fortfarande? 
  • GabriellaIvarsson

Annars kanske du kan beställa från USA och be de skriva "gift" på tulluppgifterna? (Brukar gå om det är någon privatperson som säljer). Då slipper du tull!

• 737dagar
    GabriellaIvarsson skrev 2013-02-19 15:19:31 följande:
    Vi råkade gå in på Lagerhaus när de hade 70% på reapriset. Tror vi betalade några kronor styck för dem. Hade inte ens tänkt köpa något sådant innan vi råkade springa på dem... :P

Vet inte om de finns kvar där fortfarande? 
    Det var ju typiskt.. fick reda på att de fanns först efter att utförsäljningen hade varit.
    Tyvärr är det ingen privatperson som säljer 90-pack såna :P Hittade idag en svensk webshop som säljer de, men de kostade 15kr styck.. apadyrt blir det :/
  • GabriellaIvarsson
    737dagar skrev 2013-02-19 18:31:27 följande:
    Det var ju typiskt.. fick reda på att de fanns först efter att utförsäljningen hade varit.
    Tyvärr är det ingen privatperson som säljer 90-pack såna :P Hittade idag en svensk webshop som säljer de, men de kostade 15kr styck.. apadyrt blir det :/
    Jobbigt... har du kollat ebay/etsy/etc. ?
  • 737dagar
    GabriellaIvarsson skrev 2013-02-19 19:45:00 följande:
    Jobbigt... har du kollat ebay/etsy/etc. ?
    Japp :/
  • 737dagar

Vad har ni tänkt ha för blommor?

• GabriellaIvarsson

En rund bukett i pastell-färger kör jag på :)

• 737dagar

Jag har nog bestämt mig för att skita i blommor. Har funderat fram och tillbaka men inga blommor känns riktigt rätt, så nu struntar jag i det. Tänker ha en stor klubba i handen istället :D

• weddinghelena
    GabriellaIvarsson skrev 2013-01-31 21:52:15 följande:
    ÄNTLIGEN är våra inbjudningar klara!

Vi har köpt vinyler som vi satt på nya ettiketter och gjort nya fodral till. 
    Tog sin lilla tid, men oj så nöjda vi är! 

Framsidan.

Baksidan.

Fodralets framsida.

Fodralets baksida med info.

Skickas i fina gröna kuvert ^^ 

Underbara inbjudningar! Om jag fått en sådan i lådan hade det "Made my day!" 
Svar på tråden Rockabilly/50-tal?