Hej hopp tjejer!
Det var ett tag sedan vi skrev här senast. Vi har nu fått lite bilder från fotografen som jag ville dela med mig till er. =)
Så här kommer en riktig bildbomb från vår dag.

Här är jag påväg upp på Mariahissen (på Södermalm i Stockholm) där fotograferingen skulle ta sin början. Fotografen börjar redan att plåta. =)

Första gången vi ser varandra med hela brudutstyrseln på.

Att promenera på dessa kullerstenar med 12 cm klackar var spännande, men det gick bra. =)

Här sitter jag i bilen som vi hyrt för att ta oss till de olika platserna för fotograferingen, vilket visade sig vara något av ett äventyr.

Här säger jag JA!!! =D

På väg ut, nu som äkta makar. =)

Nu tas vi emot av våra nära och kära som man och hustru.

På lokalen innergård hade vi vår brudskål. Det var 20 grader varmt och strålande solksken så det var helt perfekt att kunna ha detta utomhus. =)

Vår dag blev helt perfekt, och det är med glädje och kärlek som man ser tillbaka och tittar på alla fotona.
Vi hade inte kunat få en bättre dag. All planering var verkligen värt allt.
Jag vill även visa ett par foton också som inte är tagna av fotografen, utan av min mans lillebror.

Här kommer vi in till vår middag på festlokalen.

Här dansar vi vår första dans tillsamman som man och hustru. Phuu skönt att det gick bra. Jag snubblade inte på klänningen. =P (Jag har ju bara dansat i byxor innan).

Här är vår bröllopstårta (och jag i bakgrunden), som var hallonmouse och chokladmouse på tunn chokladbotten + med färska limemarrinerade hallon i hallonmousen. Den var jätte god, flera stycken tog om 2-3 ggr. Ändå hade vi kvar 2 tårtor som vi fick ta med oss hem. ^_^

Tårtan var gooooooooooood. =)
Med denna bild avslutar jag min bildbombning. Hoppas att ni orkat titta igenom alla bilderna (de blev ju ganska så många). Men jag ville verkligen dela med mig lite av vår dag med er tjejer här i denna tråd då vi följt varandra länge.
Kramisar på er!