• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • PimPim83

Crimson har också fått mycket positiva omdömen i liknande undersökningar jag hittade när jag googlade, men jag tyckte att urvalet av böcker var mer begränsat där än på Fotoklok.

Nu har jag iallafall beställt våra tackkort från Optimal Print. Fick 35 % rabatt så det var trevligt. Gick in via den här länken och då låg rabatten i varukorgen när jag skulle beställa. Gäller till 7 oktober om någon är intresserad.

www.optimalprint.se/tackkort&gclid=COT_ncn06LkCFUV2cAodSWsApg

• Melena
    PimPim83 skrev 2013-09-27 17:08:26 följande:
    Crimson har också fått mycket positiva omdömen i liknande undersökningar jag hittade när jag googlade, men jag tyckte att urvalet av böcker var mer begränsat där än på Fotoklok.

Nu har jag iallafall beställt våra tackkort från Optimal Print. Fick 35 % rabatt så det var trevligt. Gick in via den här länken och då låg rabatten i varukorgen när jag skulle beställa. Gäller till 7 oktober om någon är intresserad.

www.optimalprint.se/tackkort?voucher=save35&g...
    Det blir säkert jättebra, har själv ofta använt mig av Adlibris tjänst för foton men vet inte hur roliga deras tackkort är. 

Med risk för att byta ämne skulle jag vilja be om lite råd. En av mina äldsta vänner gifter sig nu den  11/10 och jag har fortfarande inget att ha på mig. Hittade dock denna kläning på Zalando som jag verkligen gillar. 

http://www.zalando.no/cacharel-cocktailkjole-bla-c3121c007-503.html

Blir visserligen 10% billigare med den här rabattkoden jag hittade här:

http://www.cuponation.se/zalando-rabattkod

Men vad tycker ni? Passar djupblått till ett höstbröllop?

• stormhelen
    Melena skrev 2013-09-27 17:51:55 följande:
    www.zalando.no/cacharel-cocktailkjole-bla-c31...

Men vad tycker ni? Passar djupblått till ett höstbröllop?

Jag tycker att färgen absolut passar till ett höstbröllop (eller till andra årstider med för den delen). Det är en väldigt vacker färg och du kommer säkert att bli jätte fin i den. =) Kör på tycker jag. 

Urringningen vet jag däremot inte om jag tycker om. Men det kan vara för att klänningen sitter riktigt illa på modellen på bilden. Klänningen ser för stor ut på henne och hon blir lite fyrkantig. Man ska nog vara lite fylligare/ kurvigare än modellen på bilden för att dn ska sitta snyggare.

• emelieparstam
    PimPim83 skrev 2013-09-27 17:08:26 följande:

www.optimalprint.se/tackkort?voucher=save35&g...
    Dem hade 35 % till den 25 dec stod de när man kom till betal sidan =)

Nu har vi fått se filmen från vigseln och den är jätte fin :D vi har fått se några bilder från bröllopsfotografen och de blir sååå fint =) Dem blir klara nästa vecka =) 
  • stormhelen

Även jag vill grattulera alla brudpar som gifte sig igår. Hoppas att ni fick en fantastisk dag. =)

PimPim83 skrev 2013-09-29 11:09:40 följande:
    Nu har jag gjort klart vår fotobok på fotoklok.se. tack för tipset Stormhelen! Det var ju hur lätt som helst att använda deras verktyg! Glad
    Ååå, vad spännande. Hoppas att den blir bra. Vi har inte ens bestämt vilka bilder som ska redigeras än. =P Sedan tar ju även det lite tid för fotografen att fixa med det. Så vi får nog inte bilderna (de redigerade och alla de andra fotorna som inte blir det i högupplöst variation) förens om kanske ett par månader eller så 8mycket handlar ju om hur snaba vi är på att välja ut bilderna som ska redigeras).

Du får berätta när ni får er fotobok hur den blev. =)

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!