• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • Oskarsdotter

Här komer några av våra bilder. Sorry att det blev så många inlägg, men kunde bara ladda upp ett kort i taget. :/

Vi hade iaf en fantastisk dag! Kunde ha våran vigsel utomhus, så det var jättelyckat! :)

Den sista bilden var jag bara tvungen att ladda upp för just där har våra närmsta vänner lyckats skaffa en personlig videohälsning från Arvingarna (mina barndomsidoler ;) ) där det sjöng en trudelutt för oss. Och gissa om mina tårkanaler EXPLODERADE efter en sådan könslofylld dag. Det var grädden på moset! :D

Ni andra ser också ut att ha haft fantastiska dagar! Nu är vi alla i tråden lyckligt gifta :)

• stormhelen
    Oskarsdotter skrev 2013-10-07 12:01:00 följande:

Ni andra ser också ut att ha haft fantastiska dagar! Nu är vi alla i tråden lyckligt gifta :)

Ja nu är vi alla lyckligt gifta! Skrattande

Vad många fina bilder du lagt upp på er och från er dag. Ni var båda väldigt tjusiga. Och du var så vacker i din klänning. Jag gillar ditt hårband som du hade på dig. Den var liksom pricken över i:et som knöt ihop allt på ett väldigt fint sätt.

Vi har inte fått våra utvalda bilder som ska redigeras från fotografen. Men vi håller på att sammla in kopior av alla bilder som våra gäster har tagit. Man kan ju inte få förmycket av foton från den dagen. haha. ^_^

När vi fått fotorna från fotografen ska jag lägga upp lite fler bilder från vår dag. =)

• Therese89

Hej alla! Kanske en jättedum fråga men hur ser ni på Skatteverket att namn och civilstatus har gått igenom? Mitt har ändrats på ratsit.se, så jag är nog gift "på riktigt" nu, men skulle vara kul att se det på Skatteverket också :) Använder ni E-tjänst för att logga in någonstans på sidan?

• PimPim83
    Therese89 skrev 2013-10-07 21:06:12 följande:
    Hej alla! Kanske en jättedum fråga men hur ser ni på Skatteverket att namn och civilstatus har gått igenom? Mitt har ändrats på ratsit.se, så jag är nog gift "på riktigt" nu, men skulle vara kul att se det på Skatteverket också :) Använder ni E-tjänst för att logga in någonstans på sidan?
    Jag fick hem ett brev från skatteverket någon dag efter att det ändrades på Ratsit.
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!