• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-10-02 19:57:15 följande:
    Idag har vi fått våra tackkort från Optimal Print och vår fotobok från Fotoklok, och jag måste säga att jag är jättenöjd med allt! Det var snabb leverans och jättefin kvalitet från båda företagen. Rekomenderas! :)

Vad kul at ni är nöjda. =)

Vi har inte bestämt än vilken av alla fotoböckerna de har att välja mellan på fotoklok. det vi funderar över är att böckerna på deras lyxböcker är lite små. hur tycker ni att storleken på den ni valde var? Vist var det väll den som var i storleken 200*200

Vi ska skicka våra tackkort imorgon. ^_^

• emelieparstam

jag har beställt en fotobok från ifolor.se där jag köpte en bok med 72 sidor för 500 kr med frakt och allt. tyckte de var billigare än fotoklok och jag beställt av dem innan och varit nöjd. så vi får se. våra tackkort är på väg då jag beställde dem igår så tyckte jag de var snabbt så får se hur dem ser ut antigen på fre eller måndag ;)

• PimPim83
    stormhelen skrev 2013-10-02 21:45:06 följande:

Vad kul at ni är nöjda. =)

Vi har inte bestämt än vilken av alla fotoböckerna de har att välja mellan på fotoklok. det vi funderar över är att böckerna på deras lyxböcker är lite små. hur tycker ni att storleken på den ni valde var? Vist var det väll den som var i storleken 200*200

Vi ska skicka våra tackkort imorgon. ^_^

Ja den var lite liten, men vi är väldigt nöjda ändå. Känns väldigt lyxigt med sidor på 400 g. Annars brukar fotoböcker ofta ha papper på ca 170 g, och det är lite lite tycker jag.
  • stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-10-03 08:17:20 följande:
    Ja den var lite liten, men vi är väldigt nöjda ändå. Känns väldigt lyxigt med sidor på 400 g. Annars brukar fotoböcker ofta ha papper på ca 170 g, och det är lite lite tycker jag.

Jo, 400 g måste ju kännas lite lyxigare. Vi funderade på att köra på den som är 200*280.

Det vi tycker om just med lyx varianten är att det är äkta layflat bindning. Då kan man ju ha bilder som går över två sidor utan att man förlorar något på bilden pga av en skarv. Tar man någon av de andra böckerna som inte är layflat så är det ju inte optimalt att lägga en bild som går över två sidor.

• emelieparstam

Då har man fått sina tack kort och jag har nu suttit och skrivit alla själv =) Alla kommer bli skickade inom snarframtid. =)

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!