• Skövde­Sophie
    Äldre 12 May 09:07
    49210 visningar
    140 svar
    140
    49210

    Visa bilder mannen

    Jag älskar tråden som Daniiel startade med bilder på bruden i sin klänning. Nu vill jag se bilder på mannen i hans kläder!

  • Svar på tråden Visa bilder mannen
  • Äldre 22 Jul 18:38

    Kul att se att de finns de som skippar kostym! Tummen upp. :)

  • Äldre 22 Jul 18:52

    Såhär såg min fina man ut då vi gifte oss :)



    Finns inte så många kort på bara honom, därför fick det bli ett där jag var med också ;)
  • Äldre 22 Jul 21:21
    SaJo1981 skrev 2013-07-07 16:26:58 följande:
    puffar upp min bild för er som ville ha brun kostym, drygt 2000kr kostade mannens på suitopia, sitter som en smäck=) alla hans marskalkar hade brunt med och våra söner hemmasydda bruna shorts med randig väst =)
    Men vilken söt liten son ni har!
  • Äldre 22 Jul 21:30

    Lite tråkigt att så många skriver att de knappt har kort enbart på mannen, om man hyrt in en dyr fotograf så tar man väl enskilda foton på både brud och brudgum. Det är lika viktig för mig att det finns kort enbart på min äkta hälft som det gör på mig. :)

  • Äldre 22 Jul 21:46
    Js Fästmö skrev 2013-07-22 21:30:19 följande:
    Lite tråkigt att så många skriver att de knappt har kort enbart på mannen, om man hyrt in en dyr fotograf så tar man väl enskilda foton på både brud och brudgum. Det är lika viktig för mig att det finns kort enbart på min äkta hälft som det gör på mig. :)
    Kan ju bero på att tex männen inte är så intresserade av att vara med på så mycket kort? Tycker inte det gör något alls
  • Äldre 22 Jul 22:05

    Fast när det gäller oss så finns det för det första inga kort på bara mig heller, och sen så hade vi inte hyrt in en fotograf heller för den delen :)

  • Äldre 22 Jul 22:24

    Så här fin var min man på bröllopsdagen!! :)


  • Äldre 22 Jul 23:17

    Så här såg min fina man ut  Solig


  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 23 Jul 00:18

    Oj så fint! :)

  • amerik­a
    Äldre 26 Jul 22:11
    SaJo1981 skrev 2013-07-22 15:46:56 följande:
    jag trooor det var Henry brun! vi beställde hem färgprover, dom kostar inget om man beställer kostymen därifrån sen
    Tackar!!!!
  • CoG
    Äldre 29 Jul 12:01

    Det finns bilder på bara min man, men jag tycker att han blev finare på just den här bilden


  • Äldre 29 Jul 22:42

    Här är min fina man i sin smoking. Väntar på att få hans porträttbilder från fotografen, så det får bli bilder där jag är med också.

    Det blev förresten panik kring hans klädsel, skriver om det under bilderna.




    Han beställde en skräddarsydd smoking från suitopia. När han beställde så skickade han ett mail till dem för att höra om den skulle hinna komma i tid och då sa de ja.
    1,5 vecka innan bröllopet fick han mail om att hans smoking var klar och skulle skickas och han skulle få den senast den 26 juni (gifte oss 6 juli) och allt var frid och fröjd.

    På fredagen den 28e fick han ännu ett mail att den skulle komma tidigast den 8 juli! Han mailade tillbaka och väntade på svar om vad som hänt (de har inget nummer!). 
    På onsdagen innan bröllopet fick han svar att något blivit fel och att  det stämde att den skulle komma den 8e.
    Så han avbeställde den och kollade upp med BlackTie om de hade tid för provning på sitt lager i Halmstad, och som tur var hade de tid! Så på torsdagen, två dagar innan bröllopet, kastade vi oss i bilen och körde upp till Halmstad och köpte hans smoking. (Vi bor egentligen i Halmstad, men hade bröllopet i Helsingborg så vi var där och fixade en massa.)
     
    Som tur var fick han pengarna tillbaka från suitopia, och för samma summa fick han allt han hade på sig på bröllopet: smoking,  skor, skjorta, fluga, gördel, manschettknappar och hängseln! Helt fantastiskt!
  • Lager
    Äldre 10 Aug 14:33

    Nu har vi fått bilder från fotografen!
    Här kommer min man och hans bestmans kläder:





    Foto: http://www.theweddingguys.se/ 
  • stormh­elen
    Äldre 10 Aug 16:03
    Lager skrev 2013-08-10 14:33:48 följande:
    Nu har vi fått bilder från fotografen!
    Här kommer min man och hans bestmans kläder:


    Jätte fint. Snygga färgkombinationer. Roligt att blomman tar upp färgen. ^_^
  • Äldre 10 Aug 20:09
  • stormh­elen
    Äldre 2 Nov 14:51

    Så här vacker var min underbara man på vår stora dag. Hjärta



  • Annamo­lly
    Äldre 2 Nov 20:53

    Har ar min fina man, med min bukett 


    Med brorsdottern och hennes kusin



    2013.06.22 Samos, Grekland
  • Äldre 13 Jan 12:22


    Min fantastiskt fina man men min bukett på vår dag! 
  • Äldre 4 Feb 07:59

    Längesedan, men jag måste ju bidra med min snygging också! I en fruktansvärt snygg Nehru från Eneroth. Det finns kanske bättre bilder, men dem hittade jag inte nu..



     
  • Äldre 22 Feb 13:58


    Vi var och köpte hans kostym idag, på dressman och han är så snygg i den! <3 
    Visar nog mer bilder sen i augusti när vi väl gift oss =) 
Svar på tråden Visa bilder mannen