• SkövdeSophie

Visa bilder mannen

Jag älskar tråden som Daniiel startade med bilder på bruden i sin klänning. Nu vill jag se bilder på mannen i hans kläder!

• Svar på tråden Visa bilder mannen
  • Augustiblomma
    SaJo1981 skrev 2012-08-25 14:30:57 följande:
    kikade in på din blogg! vilken häftig klänning=) verkar varit ett grymt bröllop med men mest av allt måste jag kommentera dina underbart söta grabbar och deras fina namn! coola kläder och supersöta!
    Tack så mycket! Jag hade lite annorlunda klänning Glad
    Jo småkillarna var supersöta i deras små kläder. Så fina så!
  • kärlekensbrudpar

Oj så fina bilder vilken bra tråd!!! längtar tills min  man kommer hit på bildSkrattande

• amerika
    knyttan skrev 2012-08-25 17:13:08 följande:

Puffar upp den här tråden..... Vill se foton på era snygga män!!!

Och brun kostym är ju bara såååååå snyggt!
    Ser framför mig hur min mörke, snygge man har brun kostym, väst och fluga och sönerna bruna chinos, skjorta, hängslen & converse..... Drömma får man va? Flört 

Men brunt är lite svårt att få tag på har jag märkt (om man inte vill/kan betala typ jättemycket...) Nån som har nåt tips?
  • stormhelen

Va stiliga alla era män är!

Längtar tills jag kan lägga upp bilder på hur min blivande man kommer att se ut. Men vi gifter oss förens om 2 månader och 3 veckor. Så det kommer att dröja ett tag till.

Tiss dess får man se hur tjusiga era män är. ^_^

• CoG

Vi har inte gift oss än,
    men dessa kläder kommer mannen att ha på vår stora dag.

• Kala

Ingen här vars MTB gifte sig i polisens mäss alt. gifte sig i den själv? Jag googlat som en galning för att hitta en bild men allt jag får är försvarsmaktens mässdräkt? Nån som vet hur de två skiljer sig åt?

Svar på tråden Visa bilder mannen