• SkövdeSophie

Visa bilder mannen

Jag älskar tråden som Daniiel startade med bilder på bruden i sin klänning. Nu vill jag se bilder på mannen i hans kläder!

• Svar på tråden Visa bilder mannen
  • Anneli256

ärligt så var det svårt att hitta en bild med bara maken. Här är iaf min stiliga make utanför kyrkan på vår bröllopsdag 26 e maj.
  • minitoker
    annapanna88 skrev 2012-05-21 20:20:53 följande:

Min fästman kommer förmodligen ha ljusgrå kostym och grön slips :) Bilder kommer efter den 30/6 som är vår dag!
    Precis den färgsättningen hade vi också. Grått med grön slips, bara det att hitta en grön slips var näst intill omöjligt. Men till slut hittade vi en som passade tack o lov. Såhär såg min man ut!

• askungen

ååå va spännande att få se alla dessa vackra kort, själv ska jag gifta mig den 7 juli och får se va min blivande har valt för kläder först vid altaret, jätte spännande :)

• Minuz
    Niini skrev 2012-06-15 13:58:17 följande:
    Bästa bilden på makens utstyrsel, som kanske inte är den mest seriösa bilden dock ;)

Men vilken snygg corsage din man har. Så fint med hjärtat bakom kallan, kanonsnyggt
  • lisskulla

Här är min sköning. Kostym i mörkt blått från Tiger, svarta strumpor, svarta skor, mörkt buteljgrön fluga. Vit skjorta. Corsage av Rhododendron från trädgården som provisorium för att se helheten!
    Vad tycker ni? Han skulle aldrig trivas i frockcoat eller liknande. Han vill se lite coolt rockig ut. Jag kommer att ha flor och 50-talsinspirerad klänning.
  • Niini
    Minuz skrev 2012-06-15 14:00:48 följande:
    Men vilken snygg corsage din man har. Så fint med hjärtat bakom kallan, kanonsnyggt
    Eller hur! Hittade en rätt taskig bild på nätet på ett liknande men floristen fick det perfekt ändå! :)
  • Lilique

Lite dålig bild (mobilen), men såhär kommer min älskling att se ut om bara några dagar :)
    Svart smoking och silvrig fluga + gördel :)
Svar på tråden Visa bilder mannen