• SkövdeSophie

    Visa bilder mannen

    Jag älskar tråden som Daniiel startade med bilder på bruden i sin klänning. Nu vill jag se bilder på mannen i hans kläder!

  • Svar på tråden Visa bilder mannen
  • fannyohenrik

    Så där såg min man ut när vi gifte oss  han hade på sig en kostym från dressman skjorta som jag faktist inte vet vart han köpt i en "smutsig" vit färg älskar den färgen.. och sen en svart och röd slips. färgtemat var svart/vitt/rött. sen hade han svarta finskor på sig och en röd ros i bröstfickan :)


  • Smulan

    Det är verkligen super svårt att hitta ett kort där mannen är själv och som visar hur han såg ut. Här är en bild från vår enkla privata vigsel (två vänner var vittnen). Mannen min HATAR kostym så vi tyckte inte han skulle behöva ha det på sig. Han fick välja precis som han ville och SÅÅÅ SNYGG han är min karl:)


  • Smulan

    Vill tillägga att allas karlar var snygga (men inte lika snygg som min karl men jag är PARTISK också Flört hihi).
    Alla verkar ha tänkt igenom sin klädsel noga=)

  • Wilda



    Så här snygg var min man den 4/8. Han hade hyrt en svart mönstrad frockcoat, glansig grå väst och den där runt halsen var grå och svart randig. Sen hade han köpt gråa tajta snyggbyxor och beställt en special och måttsydd skjorta från http://www.tailorstore.se/ som var så snygg. Kan verkligen rekomendera den sidan. Flera gäster på festen hade oxå specialsytt egna skjortor och det är inget överpris heller. Min man är 2 m lång, så han har svårt att hitta speciellt skjortor som sitter bra och denna satt perfekt. I kyrkan under frockcoaten såg den ut som en vanlig frackskjorta där allt man såg var vitt. Sen på festen när han tog av sig, så syntes det rosa som var så snyggt till det gråa. Bilderna är tyvärr inte så bra, men vi har inte fått alla bilder än.   
  • rock brud


    min karl inna vi begav oss till vigseln ( stövlarna avslöjar kanske ngt om vädret:P)
  • Hoffsennanen Tottoplex

    Jag måste bara fråga... Vad tycker era män om allt rosa? Min kille skulle aldrig ha ngt rosa på sig. Och jag skulle nog aldrig köpt ngt sådant till honom ändå

  • Chicita
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-08-16 10:29:34 följande:
    Jag måste bara fråga... Vad tycker era män om allt rosa? Min kille skulle aldrig ha ngt rosa på sig. Och jag skulle nog aldrig köpt ngt sådant till honom ändå
    Vi hade ju inte rosa som tema... 
    Men maken har haft både ljust rosa och en ljusare vinröd som man med lite vilja kan räkna som rosa för den är nästan pastellfärgad, men uppenbart vinröd, vid flera tillfällen.

    Första gången kände han sig lite obekväm, men det var till en nära väns bröllop. Jag var tärna och skulle ha vinröd klänning och även om han inte var en del av bröllopsföljet så ville både jag och han att det skulle synas att han hörde ihop med mig och alltså var nära brudparet. Så då hittade vi en rosa skjorta och en slips som var rosa och vinröd i yttepyttesmå rutor. Men sen har han frivilligt valt ut den där "vinröda" skjortan efter det och han har använt den rosa skjortan flera gånger också. 

    Tror det kan vara en fråga om att hitta rätt rosa.
    Maken skulle aldrig ta på sig en riktigt jätterosa skjorta, slips eller liknande. Men den här diskreta rosa färgen trivdes han i 
  • Insanire


    MIn man var snabb att ta av sig kavajen så på de flesta bilderna har han bara väst och skjorta, men här är en bild när vi är på väg in i kyrkan.


    Vi kommer få fler bilder från fotografen som är lite bättre kvalitet, men det ger en bild i alla fall. Han hade mörkgrå kostym, vit skjorta, silver kravatt och väst.

Svar på tråden Visa bilder mannen