• SkövdeSophie

Visa bilder mannen

Jag älskar tråden som Daniiel startade med bilder på bruden i sin klänning. Nu vill jag se bilder på mannen i hans kläder!

• Svar på tråden Visa bilder mannen
  • Styrka

Vad snyggt Lilique!

Vi väntar med spänning på sambons kostym som skulle komma med posten senast imorgon!

• annapanna88
    minitoker skrev 2012-06-15 13:15:54 följande:
    Precis den färgsättningen hade vi också. Grått med grön slips, bara det att hitta en grön slips var näst intill omöjligt. Men till slut hittade vi en som passade tack o lov. Såhär såg min man ut!

Ah, så fint! Och vilken vacker bild!
    Visst är det svårt att hitta gröna slipsar! Vi har hittat den från e-bay som är ljusgrön med lite mönster på, jättenöjda faktiskt :) Bild kommer som sagt efter helgen :D 
  • moonlightgirl

Wow vad fina alla är.  =)
    Vi väntar på lite foton så ska jag visa er hur fin min älskling var på dagen d.  =)

• Lucky Heart

Så här såg min man ut när vi gifte oss den 30 juli 2011.

Han hade en kostym från Tiger. Skjortan, västen och kravatten hade vi beställt från My Tuxedo.

• Lucky Heart

Måste ju bara lägga in en bild på manschettknapparna med barnens namn på som han hade också. Tycker att de var jättefina!

• DuÅjag

såhär snygg kommer min man vara på the big day! blomma å vit grej till fickan kommer såklart också va på plats! Vårat tema är lila,vitt,silver..

bestmansen kommer se ut såhär

fast med vit skjorta och svart väst :)
  • millemill

Jag tycker att det är såå snyggt med killar som har flugor! :)

• åsissen

Lucky Heart: vilka fina manchettknappar, vart har ni fått tag på dem?

• åsissen

Lucky Heart; tack, nu har jag också köpt sådana, passade på att köpa till vår toastmaster också, blir ett fint tack för hjälpen tycker jag.

Svar på tråden Visa bilder mannen