• SkövdeSophie

Visa bilder mannen

Jag älskar tråden som Daniiel startade med bilder på bruden i sin klänning. Nu vill jag se bilder på mannen i hans kläder!

• Svar på tråden Visa bilder mannen
  • Augustiblomma
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-08-16 10:29:34 följande:
    Jag måste bara fråga... Vad tycker era män om allt rosa? Min kille skulle aldrig ha ngt rosa på sig. Och jag skulle nog aldrig köpt ngt sådant till honom ändå
    Här bestämdes det lite tillsammans att det blev rosa pga att jag köpte en klänning som var väldigt speciell. Men varken min man eller någon av hans tre best mans hade någon som helst invänding mot det utan tog glatt på sig det. De var så fina så Skrattande

Bjuder på en bild som fotografen tog på grabbarna när de gör sig till framför kameran, ha ha.

• SaJo1981
    kikade in på din blogg! vilken häftig klänning=) verkar varit ett grymt bröllop med men mest av allt måste jag kommentera dina underbart söta grabbar och deras fina namn! coola kläder och supersöta!
  • knyttan
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-08-16 10:29:34 följande:
    Jag måste bara fråga... Vad tycker era män om allt rosa? Min kille skulle aldrig ha ngt rosa på sig. Och jag skulle nog aldrig köpt ngt sådant till honom ändå
    Min man gillar rosa mer än jag gör och har ofta rosa skjortor mm! Hahaha!
    Han klär väldigt bra i rosa faktiskt, eftersom han är så mörk.

• vinterfrost
    knyttan skrev 2012-08-25 17:13:08 följande:
    Min man gillar rosa mer än jag gör och har ofta rosa skjortor mm! Hahaha!
    Han klär väldigt bra i rosa faktiskt, eftersom han är så mörk.

Vad fin han var! Kul med brun kostym
  • knyttan
    vinterfrost skrev 2012-08-26 10:23:24 följande:
    Vad fin han var! Kul med brun kostym
    Haha synd bara att bilen inte ingår Skrattande
  • Pertinax

Bestman och brudgum. Så fina och somriga <3
  • millemill

Här är min man, tyvärr syns inte de matchande hängslena! :)
Svar på tråden Visa bilder mannen