• SkövdeSophie

Visa bilder mannen

Jag älskar tråden som Daniiel startade med bilder på bruden i sin klänning. Nu vill jag se bilder på mannen i hans kläder!

• Svar på tråden Visa bilder mannen
  • Lucky Heart

Så kul! Hoppas att du blir lika nöjd som jag Smart att köpa till toastmastern också, blir ju väldigt personligt och det tycker jag är trevligt!

• miiia87

Är lite trög å har aldrig använt ebay men hur gör ni för att best de med den texten på

åsissen skrev 2012-07-01 21:19:17 följande:
    Lucky Heart; tack, nu har jag också köpt sådana, passade på att köpa till vår toastmaster också, blir ett fint tack för hjälpen tycker jag.
  • åsissen

Efter att du köpt dem och betalat så skickar du ett mail till dem om vilket typsnitt du vill ha på texten (det finns ett antal att välja mellan) och vilken text du vill att de ska gravera in. Jag fick svar efter bara någon timme att de mottagit mina önskemål och skulle höra av sig om det uppstod några bekymmer med detta.

• MalinLarsson

Såhär såg min man ut för drygt en vecka sedan. Vi beställde byxorna och jaketten via Suitopia och vi är jättenöjda!

• Pertinax

Jisses vilka stiliga karlar ni har allihopa! Håll hårt i dem :). Min karl kommer bara ha vit kortärmad linneskjorta och beiga linnebyxor. Ingen slips eller så, men corsage som jag ännu inte vet hur den kommer se ut. Jag ska vara barfota så vi går se hur det blir om han också ska vara det, inte bestämt än. Bild kommer efter 15/8 :)

• vinterfrost
    MalinLarsson skrev 2012-07-23 17:18:33 följande:
    Såhär såg min man ut för drygt en vecka sedan. Vi beställde byxorna och jaketten via Suitopia och vi är jättenöjda!

Jättefin! Var köpte ni kravatten?
  • MalinLarsson
    vinterfrost skrev 2012-07-23 19:14:48 följande:
    Jättefin! Var köpte ni kravatten?
    Den köpte vi på www.tieplanet.com Vi köpte även en fluga till besman i samma färg. Färgen hette avocado :)
  • Ponduss
    MalinLarsson skrev 2012-07-24 09:11:21 följande:
    Den köpte vi på www.tieplanet.com Vi köpte även en fluga till besman i samma färg. Färgen hette avocado :)
    haha, klickade på länken och kom då till en sex/swingers hemsida xD Antar att det skulle vara denna hemsida du mena www.tiesplanet.com =)
  • MalinLarsson
    Ponduss skrev 2012-07-29 20:48:15 följande:
    haha, klickade på länken och kom då till en sex/swingers hemsida xD Antar att det skulle vara denna hemsida du mena www.tiesplanet.com =)
    Haha, ojdå, ja det är ju den sidan :P Men du kanske hittade inspiration på den andra sidan också :D
  • Tilda93

min blivande man ( gifter oss 07/06 2013) , vi väntar på hans finskor ( han special beställer skor då han har 51 i skor) , kommer även att ha en corsage istället för en rödnäsduk :) och lånar manseterknappar(heter det så?) av hans farmor som är i silver och är jätte gamla :) ( slipsen kommer att vara knuten finare osv på den stora dagen )

Ska han även ha en väst? efter ha kollat på era bilder så ;)

Svar på tråden Visa bilder mannen