Visa bilder mannen
Jag älskar tråden som Daniiel startade med bilder på bruden i sin klänning. Nu vill jag se bilder på mannen i hans kläder!
Jag älskar tråden som Daniiel startade med bilder på bruden i sin klänning. Nu vill jag se bilder på mannen i hans kläder!
Så kul! Hoppas att du blir lika nöjd som jag Smart att köpa till toastmastern också, blir ju väldigt personligt och det tycker jag är trevligt!
Är lite trög å har aldrig använt ebay men hur gör ni för att best de med den texten på
Efter att du köpt dem och betalat så skickar du ett mail till dem om vilket typsnitt du vill ha på texten (det finns ett antal att välja mellan) och vilken text du vill att de ska gravera in. Jag fick svar efter bara någon timme att de mottagit mina önskemål och skulle höra av sig om det uppstod några bekymmer med detta.
Såhär såg min man ut för drygt en vecka sedan. Vi beställde byxorna och jaketten via Suitopia och vi är jättenöjda!
Jisses vilka stiliga karlar ni har allihopa! Håll hårt i dem :). Min karl kommer bara ha vit kortärmad linneskjorta och beiga linnebyxor. Ingen slips eller så, men corsage som jag ännu inte vet hur den kommer se ut. Jag ska vara barfota så vi går se hur det blir om han också ska vara det, inte bestämt än. Bild kommer efter 15/8 :)