• Evis01

Hur ser just DIN vigselring ut?

Jag sitter och kollar runt på ringar, men har oerhört svårt att välja någon.. Det finns för stort urval Skrattande
    Jag (vi) tänker hålla mig till en låg budget, det finns massor för många utav fina ringar i just den prisklassen också!

Nu är jag är nyfiken på hur just DIN ring (kommer) ser ut?! Och ska din man också ha någon (extra) ring?

• Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?
  • repsara
    car1021 skrev 2012-05-03 14:12:42 följande:
    repsara: Den kostade 2800 kr
    Superfin! =)
  • lucilella

Här är min är så glad för den kan inte vänta och få ta på den imorgon :) weeeee!  o du hittar den på www.hellkes.se

• Mysullis

Min vigselring (den med stor sten i mitten och små på sidorna), och slät ring (morgongåva):

• delly

Å vilka fina ringa ni har....

satt just & fundera om man köper sin ring från

tex . Ebay var kan man då lämna in ringen för gravering.

Sitter och kollar runt efter ringar själv..

• Nikkita

Vet inte varför men bilden på min ring försvann tidigare!
    Här är den igen iaf & bara 2 veckor kvar tills jag får bära den nu Solig

• MiaMariaRydell

Min gamla repiga (vi förlovade oss -05) förlovningsring är i guld, men vigselringen är i silver med lite inslag av guld samt en cz sten, som jag senare i livet tänker byta ut till en diamant.  Jag skickade efter ringen på www.chanti.se.

• ajmb

Så här ser våra ringar ut ....kändes helt rätt och sitter perfekt på mitt finger GladGlad
  • thean

Jag gjorde nya ringar till mig, använde mig av min farmors gamla vigselring + min "gamla" förlovningsring. Guldsmeden fixade då två nya ringar till mig, 2,? mm tjocka och 4mm breda båda två. Vigselringen har 7 diamanter på sammanlagt 0,54c med fyra klor runt varje sten. Jag är jättesnöjd över dem och spec att det är guld från min farmor som tyvärr dog i förtid...

• 2 0 1 2

Den understa är vigselringen, den översta är förlovningsringen.
  • fayefaye

En till bild på min ring :) Kommer lägga in två små diamanter till vid sidan av den större till vigseln istället för att ha en till ring.

• Principisessan
    durrasflikka skrev 2012-04-17 22:56:16 följande:

Min blivandes ring. Har ingen bild på när han testar den. Han ska bara ha denna så hans förlovningsring åker av och jag har redan bytt ut min.

Min nya förlovningsring är den undre av de två på bilden så min vigselring blir den med centerstenen. =)

fina ringar du har.. såg att du på din blogg skrev att de var från Ebay. Vad kostade de och vad heter säljaren? :) 
  • Augustiblomma

Jag har två ringar, en vanlig slät guldring och sen vigselringen med hjärta. Jag flyttade hjärtat lite så den skulle gå över bägge ringarna och kännas mer enhälligt. Älskar min ring!
  • Johanna89

Här är min vigselring.
    (förlovningsringen åkte tillbaka till asken)

Vitt guld med svarta och vita diamanter!

• MrsH

Så här ser min vigselring ut:) De är den understa.

• Teza

Äntligen har jag hittat min ring, som jag har letat, fastnade direkt trots att den inte alls ser ut som jag tänkt mej hehe, en pärla för var och en utav våra fina barn och en varsin diamant för våra små tvillingar som tyvärr inte fick stanna hos oss, älskar den.

http://ak1.ostkcdn.com/images/products/L11976040a.jpg 

• Anny

Här är mina ringar. Vigselringen fick jag på min hand den 29/9!

• Petrasammerby
    Johanna89 skrev 2012-08-06 02:15:28 följande:
    Här är min vigselring.
    (förlovningsringen åkte tillbaka till asken)

Vitt guld med svarta och vita diamanter!

Vacker! Vart hittade du den?
  • HelenaFredrik

Vi beställde våra ringaar igår (lite sista minuten sådär men är man velig så är man)

Blivande makens ring (han kommer enbart bära en)

Min förlovningsring (det är denna ring som jag inte kunnat bestämma mig om) kommer vara i roséguld och med samma yta som M2B, dock utan mittenskåran. I framtiden kommer vi nog sätta dit en princesslipad diamant på den i storlek med dem som finns på vigselringen.

Min vigselring ser ut såhär fast i roséguld. Blev förälskad på en gång och längtar tills jag får hem den.

Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?