momi boki skrev 2009-01-26 15:32:56 följande:
om ja kunde hade ja demonstrerat men stora plakat och ropa rädda privat porren! va skulle mitt liv vara om man inte fick leka galet i säng halmen ibland? fyfasiken så trist!och om min kille aldrig testade nåt nytt usch då skulle man ju kunna sy i hopp muffen o låta gräsen växa igen,,
Vad har porrtittande att göra med leka galet i sänghalmen? menar du att man inte kan ha ett varierat och hett sexliv om man inte kollar på porr? testa nytt kan man väl göra ändå, tråkigt om man har så dålig fantasi att man måste kolla på porr för att hitta på något nytt att göra i sängen.
Jag tror att det är vanligt att män/killar tittar på porr men jag tror att det varierar hur ofta/hur mycket. Själv har jag en karl hemma som titta på mycket porr i sin tonår och haft en hel kollektion med dvdfilmer och diverse tidningar men som slängde alltihopa på eget initiativ.
Vi har ett par filmer som vi köpt tillsammans men dom kollar vi nästan aldrig på.. Så vi har ett ganska litet intresse för porr båda två. Även om det förekommer så gör det inte det i särskilt stor utsträckning.
Det är ju så mycket roligare att göra det på riktigt!! Så jag kanske har en "onormal" karl då.
Nåja, mitt råd till TS är att ni pratar om saken. Berätta om dina känslor utan att anklaga honom för nåt. Hoppas att det löser sig för er!