• smultronet123

Hur gamla var ni när ni förlovade Er?

Hejsan!

Jag är lite nyfiken och undrar hur gamla Ni var när Ni förlovade Er? Jag är 22 och varit tillsammans med min pojkvän som är 24 år, i snart 5 år, och vet att det är honom jag vill leva med, och min pojkvän känner samma sak, men han tycker att vi är på tok för unga för att förlova oss?

• Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?
  • Fru Almqvist

Vi var båda 18 och kommer att vara 23 när vi gifter oss i början av 2008.

• w4ever

Nu när vi förlovar oss är båda 20, fyller 21 nästa år. Tycker att det känns helt rätt! :) Vi varit tillsammans i 4 år, bott ihop över ett år. Giftemål blir inom en 5års period :)

• FrökenKär

Vi förlovade oss precis innan jag skulle fylla 18 och min fästman var då 20 år. Vi hade då varit tillsammans i ett år och nu närmar vi oss fem år tillsammans :)

• Stardusty

Jag och min pojk förlovade oss när vi varit ihop i nästan 1,5 år och kommer att gifta oss nästa år, då har vi varit ihop i 2,5 år. Jag var 22 när vi förlovade oss och kommer vara 23 när vi gifter oss :)

• allakantralla

Oj vad unga alla är som förlovar sig!

OM min kille svarar JA på frågan, så kommer vi vara 32, respektive 35. Och ingen av oss har varit förlovade tidigare.

Om han svarar Nej, ja, då händer inget mer!

• Krystal

Jag var 25 år (på dagen) och han var 31,5 år..
    Vi förlovade oss efter att ha varit tillsammans i 1 år och tre månader ungefär...
    Det är nu snart 3,5 år sedan och vi planerar att gifta oss sommaren 2009...

• Stimpen

Vi hade varit tillsammans i lite mer än ett år när vi förlovade oss (han friade den 21/12-06) vi var då 22 år bägge två! Vi gifter oss nästa sommar, ca 1,5 år efter förlovningen, och är då 24 år :)

Unga kan man tycka, men så redo som man väl kan bli inför ett sådant stort beslut.. Känner mig ändå som världens lyckligaste kvinna!! :)

• prickig

Är inte förlovad än men vi kommer att förlova oss bara någon vecka/dagar innan jag fyller 27. Han är 31. Vi har varit tillsammans i 5 år.

• Tuss78

Vi var 28 när vi förlovade oss förra hösten. Gifte i höstas då båda var 29 efter att ha varit ihop i 10 år.

• malous

Vi var 21 när vi förlovade oss 11/5-07, fyllde 22 i sept, hade varit tillsammans i två år och gifter oss strax innan vi fyller 24 (aug 2009).

Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?