• smultronet123

Hur gamla var ni när ni förlovade Er?

Hejsan!

Jag är lite nyfiken och undrar hur gamla Ni var när Ni förlovade Er? Jag är 22 och varit tillsammans med min pojkvän som är 24 år, i snart 5 år, och vet att det är honom jag vill leva med, och min pojkvän känner samma sak, men han tycker att vi är på tok för unga för att förlova oss?

• Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?
  • Darwina

Vi förlovade oss för exakt en vecka sen :) Jag är 23 och min m2b är 27. Jag tycker inte att ni är för unga.

• Jenniecarlsson

Vi förlovade oss på min 20 års dag, då var min sambo 23. Nu när vi gifter oss kommer jag precis ha fyllt 26 och sambon 29=)

• Solvända

Vi förlovade oss efter 4 år och 15 dagar tillsammans, jag var 25 och han 27 när han ställde frågan.

• mysifer

vi förlovade oss på vår 1,5-årsdag och var (är) 23 och 26. vi gifter oss på vår 4-årsdag och är då 26 och 29.
    jag tycker inte ålder spelar någon roll, särskilt inte om man har varit tillsammans flera år och är säkra på att man har hittat den man vill leva resten av livet med.

• mojja

Jag var 17 och han 19 har nu i december varit förlovade i 10 år.

• rottizz1

första gången var jag väl runt 17. Andra gången var jag nog 21, det var med min man =)

• Offis

Vi förlovade oss efter ca 2 år tillsammans. Jag var 20 och sambon 19. När vi gifter oss i maj nästa år är vi 24 respektive 23 år och har varit tillsammans i 6,5 år Så jag tycker absolut inte att ni är för unga!

• Äntligen är det min tur

Dan innan min 30 års dagen friade han med färdiggraverad ring o allt. Han va 31 då.

• lillamini

jag 22 han 25.. vart tillsammans 5år och gifter oss nyårsafton

Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?