• smultronet123

Hur gamla var ni när ni förlovade Er?

Hejsan!

Jag är lite nyfiken och undrar hur gamla Ni var när Ni förlovade Er? Jag är 22 och varit tillsammans med min pojkvän som är 24 år, i snart 5 år, och vet att det är honom jag vill leva med, och min pojkvän känner samma sak, men han tycker att vi är på tok för unga för att förlova oss?

• Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?
  • Bella30

Vi var 27 respektive 25 år då vi förlovade oss.
    Vi hade då varit ett par i fyra år.

• karlssonlinda

Jag var 17 när vi förlovade oss och är nu 22 när vi gifter oss. Han 18 och nu 23.

• Mubii

Första gången var jag 21 och han 28, men det var mer en kul grej, inget frieri egentligen... andra gången var jag 24 och honom vill jag inte tänka på alls... de ringarna har jag slängt för de var lika med bojor *ryser*

Men nu ska jag fria med dunder och brak och jag kommer vara 29 och han snart 25!

Ålder är dock inget jag har tänkt på någon av gångerna.

• IdaaJ

Jag kommer nästan att vara 20, och han kommer att vara 25. Vi kommer att ha varit tillsammans i nästan 4 år då. Bröllop får vi ta senare...:D Känns lite tidigt..

• Cornellia

Vi var båda 18 år gamla. Nu är vi 24 och har varit gifta i hela 2 veckor!

• Hannahpanna

Vi ska snart förlova oss efter 3 månader tillsammans... gifter oss 16 augusti 2008. Han är 24 och jag 25.

• Hannasoda

Vi förlovade oss för en månad sen. Jag är 22 och han 27. Vi har varit tillsammans i 2 år. Giftemål kanske om ca 2 år. Inte riktigt ekonomi för det bröllopet vi vill ha än

• Mitziemoe

Vi förlovade oss på våran 5 års dag i april iår. då va båda 22 vi gifter oss i juli nästa år strax innan vi fyller 24.

• lill malin

vi förlovar oss på torsdag, han är 22 och jag 17!
    då har vi varit tillsammans i ett halvår och det kanske är lite tidigt men vi känner båda två att det är vad vi vill, och känns det rätt så är det ju bara go for it!

Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?