• smultronet123

Hur gamla var ni när ni förlovade Er?

Hejsan!

Jag är lite nyfiken och undrar hur gamla Ni var när Ni förlovade Er? Jag är 22 och varit tillsammans med min pojkvän som är 24 år, i snart 5 år, och vet att det är honom jag vill leva med, och min pojkvän känner samma sak, men han tycker att vi är på tok för unga för att förlova oss?

• Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?
  • _elin_

vi hade varit tillsamman 6 mån när vi förlovade oss och då var vi 23 & 26

• _elin_

... vi kommer att ha varit tillsammans 2 ½ år när vi gifter oss i juli 2008
    :) mmmm... längtar!

• 2aug08

Vi var 21 båda 2 23/12 2005. Vi gifter oss 2/8 -08 veckan innan jag fyller 24

• Idwill

Vi var 24 och 27 år, förlovade oss den 12/12 2002. Vi hade varit tillsammans i 3 år och 8 månader. Då hade vi iof hunnit med ett barn där i mellan Vi gifter oss den 1/12 2007 efter 5 år (nästan) som förlovade

• LT080906

Jag 26 Han 30. Vi hade varit tillsammans i knappt 3 år. Gifter oss när jag är 27 och han 31, dvs. i september nästa år

• Sarah81

18 och 29 var 9 år sednan vi gifter oss i januari

• matteve

Jag är 22 och min fästman är 26. Vi förlovade oss den 11 augusti i år och ska gifta oss den 9 augusti nästa år! Vi har varit tillsammans i 1 år och 7 månader, men har varit själsfränder sedan första stund. Alla relationer är olika och man känner ofta om tiden är mogen.

Ni är inte för unga för att förlova er åldersmässigt - vet man att det är ni för resten av livet, varför vänta? Det som kanske får din pojkvän att vilja vänta är att i och med förlovning, blir även ett framtida bröllop aktuellt.

Men en sak är ju skönt - att din pojkvän känner likadant som du! :)

• lillamillan

Vi förlovade oss på vår tvåårs dag och jag var då 23 och han 25
    (vi gifter oss dagen före vår 7års dag)

• Honey_B

Vi förlovade oss förra veckan ovh vi är bäda 22 år. Men bröllop blir det nog inte förens om en sisådär 2-3 år.

• Honey_B

Glömde skriv att vi varit tillsammans i 3 år oxå

Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?