• smultronet123

Hur gamla var ni när ni förlovade Er?

Hejsan!

Jag är lite nyfiken och undrar hur gamla Ni var när Ni förlovade Er? Jag är 22 och varit tillsammans med min pojkvän som är 24 år, i snart 5 år, och vet att det är honom jag vill leva med, och min pojkvän känner samma sak, men han tycker att vi är på tok för unga för att förlova oss?

• Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?
  • Troll1

1 månad före min 40-årsdag och han är 36.

• Troll1

....Ja, det var nu i augusti och vi har varit ihop i 5 år.

• Fru Enamorada

Vi förlovade oss när jag var 21 och han 23 efter drygt 1 ½ år tillsammans och vi gifte oss för snart tre månader sen, alltså efter tre år som par, och då hade jag fyllt 23 och han blir 25 om en månad. vi visste från typ dag ett att det skulle vara vi, det var bara så självklart på något sätt.

ni har varit tillsammans i fem år och vet att ni vill leva tillsammans, då tycker inte jag att eran ålder har någon betydelse.

• Fru Gredelin

Vi förlovade oss i juni i år på vår treårsdag! Jag är 22 och han är 24.

• SacredHeart

Jag var (och är fortfarande) 34 och han 32, vi träffades i januari i år, då var vi 33 och 31 förlovade oss i augusti och när vi ifter oss nästa år är vi 35 och 33

• jolisa

jag 30 o Micke 29, igår förlovade vi oss

• Finkan

Vi var 16 år när vi förlovade oss, och när vi gifter oss i jan-08 är vi 21 år

• AnnaPeter

Vi var 32 (Anna) och 30 (peter) när vi förlovade oss 1999. Vi hade då varit tillsammans sedan 1992 och vi planerar att gifta oss sommaren 2008. Man ska inate ha så bråttom tycker vi

• Fru Hennerdal

Vi förlovade oss i år och var då båda 22 år, gifter oss nästa år. Tycker inte alls att vi är för unga...

• ntlove83

Vi förlovade oss aug-07, jag 24 år och han 30 år

Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?