• smultronet123

Hur gamla var ni när ni förlovade Er?

Hejsan!

Jag är lite nyfiken och undrar hur gamla Ni var när Ni förlovade Er? Jag är 22 och varit tillsammans med min pojkvän som är 24 år, i snart 5 år, och vet att det är honom jag vill leva med, och min pojkvän känner samma sak, men han tycker att vi är på tok för unga för att förlova oss?

• Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?
  • Lilltrolle

Jag var 27, han fyllde 27 två månader senare. Vi träffades 8 månader tidigare och hade ännu inte flyttat ihop, tror vi gjorde det ca 4 mån efter förlovningen (rent officiellt, vi bodde ju hos varandra mer eller mindre ändå nästan från början)
    Minns inte exakt då det nu är över 8 år sedan och vi gifte oss för ett år sedan

• generalskan

Jag är 40 och min fästman är 52 så vi är riktigt "gamla",jag har varit gift en gång tidigare men vet nu att jag hittat rätt, vi är som 2 förälskade tonårigar.:)

• pojomo

när jag var 16 och han va 20. vi förlovade oss efter 3 månader

• Lina_K

Jag är 33 och han 38, vi förlovade oss för 3 veckor sen.

• brud2009

På vår 5-årsdag jag va 23 han 28, nu 5 år senare har vi två barn och ska gifta oss 2009.

• Zlemma

Vi förlovade oss efter 5 månader, jag var 16 och han 23. Nu har vi varit tillsammans i 8,5 år och gifter oss om ett halvår. Vi förlovade oss snabbt, men det har gått så bra ändå!

• Tooticki

Vi förlovade oss när vi var 22 respektive 29 år gamla. Vi hade då vrit tillsammans i 8 månader. Vi gifter oss efter 23 månader då jag är 23 och han 30 år.

• AnnaÅstrand

Hej, Jag och min fästman förlovade oss för en månad sedan. Vi är båda 85:or och det känns underbart. Tycker inte att man ska gå på ålder utan på hur man känner... Du får va på honom lite =) Lycka till /Anna

• jenba

vi förlovade oss nu i somras som 22 åringar bägge två, och funderar nu på bröllop sommar/höst 2009.

Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?