• smultronet123

Hur gamla var ni när ni förlovade Er?

Hejsan!

Jag är lite nyfiken och undrar hur gamla Ni var när Ni förlovade Er? Jag är 22 och varit tillsammans med min pojkvän som är 24 år, i snart 5 år, och vet att det är honom jag vill leva med, och min pojkvän känner samma sak, men han tycker att vi är på tok för unga för att förlova oss?

• Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?
  • Nath et Jo

Jag var 18 och han 22. nu har det gått 2 år och vi har börjat planera vårat bröllop.

• Jiel o Deps

Våran förlovning kommer att ske den 7:e november och jag är 22 år medan min blivande fästman är 26.

• RangaTanga

Jag var 30 förlovade oss på min 30-års dag i år, vart förlovad i 7 mån idag faktiskt kom jg på nu ) min fästman är 35, så vi är gamla Vart ihop i 8 år, så det var väl på tiden, som min pappas sa hahaha!!!

• lillaj

Första gången 16 (ofattbart i dagsläget) och 26 med min m2b.

• krian87

Vi har varit ihop nu i 3,5 år och förlovade oss sommaren 2005. jag är 20 år nu och m2b är 26..

• Englali

Förlovade oss den 3/6-06 jag var då nästan 23 år och min blivande 26 år. Gifter oss 080802! Helt underbart!

• sotnos

Jag var helt emot att "ringmärka" mig innan.. Nu när jag är lite äldre känns det helt rätt.. jag var 36 mannen i mitt liv 35..

• Nowalie

B[de jag och min f'stman var 21 n'r vi f;rlovade oss

• Feminista Fantastica

Jag var 23 och min pojkvän var 26. Då hade vi varit tillsammans i ungefär tre år. Vi tyckte att det var sjukt kul att förlova oss!

Svar på tråden Hur gamla var ni när ni förlovade Er?