• ak76
    Äldre 29 Jun 08:45
    29576 visningar
    266 svar
    266
    29576

    Halmstadbrudar se HIT!!! (del 5)

    Den förra tråden stängdes, so here we go! :)

    Hur är det med alla?

  • Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!! (del 5)
  • www.ro­biefre­drik.s­e
    Äldre 25 Sep 08:23
    #0

    Anna: Jo jag jobbar o står i, pluggar även mycket nu o väldigt mycket hund för tillfället. Har blivit hjälpinstruktör på en agilitykurs, jätteroligt!

    Ska jag vara ärlig så har jag tröttnat lite på BT, finns ju ingen mer anledning att hänga här. Jo en - DU, Anna!

    Vet inte om jag skrivit det tidigare, men vår Thailandsresa är betald nu. Allt gick på 33000:- Mycket pengar, men hoppas att man "får tillbaka" dom i upplevelser när vi är där.

    Blev det någon hippa i lördes? Eller var du bara på vanliga kalas? Har du koll på allt annars? Hur gick det med klänningen? Har du fått den tillbaka?

    Vi var på Petras vigsel i lördes i Snöstorps kyrka (Anna, du vet väl vem jag menar). Så vacker hon var. Nu har vi varit på 5 vigslar i kyrkan i år, något jag tänkt över är att samtliga ser ungefär lika ut, lite trist för prällen måste det ju vara. Träffade en av dina gäster där Anna! Hon sa att du var lite hispig :)

  • ak76
    Äldre 25 Sep 08:37
    #0

    Robie, nej - jag förstår, kommer nog inte hänga så mycket här efter 14 oktober heller
    Hoppas iaf allt är bra med jobb, plugg och vovvar! :)

    Skönt att resan är betald, dyrt - nja, ni åker ju iväg på en fantastisk resa, är säker på att ni kommer njuta varje sekund!

    Japp, vet vem du menar, kan tänka mig att hon var vacker! :) Är det Linda du menar att du träffade? Hon ljuger Hispig jag????

    Nej ingen hippa, det blir på lördag, är 99% säker :) ska bli jättekul!
    Klänningen är inte hämtad ännu, men den är betald och så, så det är ingen panik, den hänger ju lika bra där om inte bättre. Ska nog försöka hämta den nästa vecka. På onsdag är det dags för ansiktsbehandlig och annat gött, ska försöka sola lite med! :)

    Ha det så bra alla!
    Kram,

  • www.ro­biefre­drik.s­e
    Äldre 25 Sep 13:26
    #0

    Varför är du säker på att det blir hippa på lördag? Usch då är det väl marknad i Burseryd, tänk vad pinsamt det kan bli ;)

  • ak76
    Äldre 26 Sep 08:36
    #0

    Nja, säker är jag ju inte, men nu är det bara två helger kvar innan dagen D, och jag tror inte det blir helgen innan...ja marknad ja...hm. Får jag göra massa hemska saker där så dör jag! Då får jag prioritera om i gästlistan ;)

    Förresten, när åker ni till Burseryd på fest den 14:e?

  • www.ro­biefre­drik.s­e
    Äldre 26 Sep 08:58
    #0

    Anna: Jag ska tävla på dagen 14/10 i Oskarström. Festen börjar 18 så jag vet inte riktigt när vi åker. hade ju gärna velat komma till Wapnö, men vet inte om vi hinner. Hade ju sagt till Jessica o Rickard att vi kunde ta hand om Klara under er vigsel, men så blir det kanske inte.

  • Poppin­ella
    Äldre 26 Sep 09:58
    #0

    Gah, skrev ett långt inlägg som jag lyckades klicka bort... (ny mus - får skylla på den) Så irriterande.

    Hoppas du får en hippa på lördag och att det blir en trevlig och rolig sådan!
    Själv sitter jag och planerar min systers, det är himla kul! Alla kan dessutom vara med nu och det är ännu bättre.

    Igår köpte vi ett nytt köksbord, jag kan knappt slita mig från köket nu! Det är så fint! Vi köpte det för pengarna som var kvar efter att alla bröllopssaker var betalda!

    Nu i dagarna tror jag det nya Frotténumret kommer ut så då får ni hålla utkik! Det såg väldigt fint ut när vi var där och kollade, hoppas det blir lika bra i tryck!

    Ser fram emot en träff snart!

  • www.ro­biefre­drik.s­e
    Äldre 26 Sep 10:39
    #0

    Då ska jag hålla utkik efter frotte! ska bli kul att se er!

  • ak76
    Äldre 26 Sep 11:00
    #0

    Robie, jag tänkte kolla om Fredrik kanske kunde filma! Men - en kille på jobbet kom precis in och vi pratade lite och han erbjöd sig! Toppen va?? Nu är det verkligen inte mycket kvar att fixa med!

    Vad kul att du ska tävla, kommer jag i håg så lovar jag att hålla tummarna! :)

    Satt och grejade med gästpresenterna i går, fixade 40 st små påsar med godis i och med rosetter på - phu, vilket pill!

    Poppis - spara Frotté nr till mig!!!!! Vill ju så gärna se nästa gång vi ses!

  • www.ro­biefre­drik.s­e
    Äldre 27 Sep 07:55
    #0

    Anna: det var ju bra att det löste sig med filmning. Kanske han inte är så duktig ändå? Vi vet ju inte, har inte sett det han filmade på någon annans bröllop - om du förstår vad jag menar ;)

    Du kommer inte att komma ihåg att hålla tummarna för oss ;) Tänk du på ditt istället, det kommer att vara nog.

    Ja när ska vi träffas då? Eller ska vi bestämma det efter Annas bröllop? Är lite sugen på en träff NU!!!! :)

  • ak76
    Äldre 27 Sep 08:09
    #0

    Robie, jag har bara sett delar av det han filmat, och det är helt ok! Lite "spöken" som hoppar fram och så, men annars fullt godkännt! :)

    Vi kanske kan träffas veckan efter den 14:e? Måste ändå ner och hämta hem grejer från Wapnö då, så det hade nog passat. Den 20 åker vi på bröllopsresa, så tis eller ons är mitt förslag, gärna em eftersom jag jobbar!

    Kram

  • Anneli­eE
    Äldre 27 Sep 17:43
    #0

    fru Norén: Vad bra det blev i Frotté!! Och än en gång - va fina ni var! Jag trivs kanon på mitt nya jobb. Hur har ni det på MAVA?

    Anna-Karin: Enda dagen jag kan i veckan efter den 14:e är på torsdagen, i början av veckan är jag på konferens i Helsingfors och veckan avslutas med jobb, men som sagt torsdagen är helt tom.

  • www.ro­biefre­drik.s­e
    Äldre 28 Sep 08:12
    #0

    Jag kan varken tis (styrelsemöte) ons (kurs) tors (jobb). Däremot kan kan på måndag, fredag och helgen ;) Men då kunde visst ingen annan :D

  • ak76
    Äldre 28 Sep 08:18
    #0

    Men ni fruar som kan kanske kan träffas där på helgen, och så kan vi bestämma nytt när vi kommer från resan?

    Den 31 okt eller 1 november kanske?

    Var på ansiktsbehandling i går - det är inte skönt!!!Vilket spektakel man utsätter sig för egentligen... :)

    I kväll blir det Ullared - har INGA kläder att ta på mig och de enda skor jag äger är ett par sandaler....börjar bli lite kallt för det nu! Lite bakplåtspapper och annat "kul" blir det nog också! ;)

  • www.ro­biefre­drik.s­e
    Äldre 29 Sep 07:24
    #0

    Anna: Vi åker nog till Burseryd idag, har inget annat för oss i helgen och en marknad är ju skoj att gå på, de har visserligen inte så mycket vettigt att sälja men det är kul att träffa folk. Ska jag ta med mig ett nr av frotte? Om vi inte hinner inom medan du är på jobbet så lägger jag den i er brevlåda, så finns den där till dig på måndag när du kommer till jobbet.

  • ak76
    Äldre 29 Sep 08:18
    #0

    Åh, vad snällt! MEN - vi har inge brevlåda, bara en postbox på lantis, men om du vill så kan du hänga den på dörren på baksidan! Jättegulligt av dig!
    TACK!!

  • Poppin­ella
    Äldre 29 Sep 16:37
    #0

    Veckan efter den 14:e kan jag måndag efter 15.30, hela tisdagen, men inte onsdag eller torsdag. Kan även fredag efter 15.30 samt både hela lördagen och söndagen som det ser ut nu.

    Om du vill ta träffen efter resan Anna så kan i alla fall jag preliminärt den 1/11, jobbar troligen morgon då och slutar i så fall 15.30.

    Tack Annelie. Blev väldigt nöjd själv med det i tidningen.
    Vad kul att du trivs, är det 83:an nu ett tag framöver eller hur var det? Du lär väl synas på MAVA ändå misstänker jag, genom resursen

    Ha det bra!

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!! (del 5)