Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Minafina
Ditt idealmidjemått ligger ju under det gamla klassiska modellidealet... 90-60-90.
Jag har fått för mig att jag ska väga 65 kg till mina 168,5 cm...
Men som ni påpekar så ändrar sig ju kroppen med åldern... Jag lär ju inte nå det målet tills bröllopet den 10 juni i alla fall... Jag vägde 72,4 kg i söndags... Hoppas på under 72 kg nu på söndag för då har jag passerat 10 kg's-målet.
En sak som börjar bli jobbigt (fast på ett positivt sätt) är att de flesta av mina byxor har blivit för stora. Jag har inte ju råd att köpa en ny garderob direkt...
Bra jobb Inda förresten!
Är jättetrött och seg idag, känner mig inte alls motivierad av att äta nyttigt. Har fått min mens så det är väl det som gör att jag är sugen på både choklad och chips. Syndade igår kväll med ett par bitar choklad. Fick dåligt samvete efteråt men så gott det var.
Inda - ja jag vet... Så jag är nog att i högsta "berättigande" att titulera mig själv kurvig =)....
Och det var också det jag sa då... jag kände mig inte smal utan kurvig... getingmidja, stora bröst och normala höfter... Jättesvårt att hitta vettiga kläder med dem proportionerna.... Men kärt bekymmer inser jag idag =)
Stora byxor - både bra och dåligt... men bra jobbat iaf =)
Jessie, du får byta vägdag ;)
Men klart att det är rätt om du också gör så.... =)
Jag hejdar mig hela tiden när jag är på väg att slicka av fingrarna eller sånt... det går per automatik ju att göra, så man måste verkligen tänka =)
Uller - ett par bitar liter ju ändå som överkomlig synd... även om det känns hårt.... Och jag iaf lider med dig.. mens är ju ett åbäke alltså när man försöker.....
Det rullar på här.. har drömt och pizza *suck*... men jag skall vara hårt.. inte synda... =)
Och så hoppas jag att det märks på måndag =)
SÅ vad säger ni... är :
"Gå ner i vikt-peppningstråden".. den nya tråden ???
Inte för att många här kommer hänga här under helgen =)
Låter bra!
Var lägger ni den? Under hälsa och bantning eller?
Öhmmm.. det kanske är det bästa eller ??
Sweet pratade ju om det tidigare i veckan att starta nytt.. Men eftersom jag ändå är här nu, så gör jag det på stubben.....
Gå ner i vikt - peppningstråden blir det alltså.. under hälsa... =)
Ses där när denna slocknat =)
Så nu finns det en ny tråd... hoppas alla hittar den =)
Smart drakdal =)...
Så långt skulle jag inte tänkt *fniss* =)