Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Så..... Nu har jag ätit mycket mkt i 2 dagar här... Och nästan bara kolhydrater... Paj, pizza, vitlöksbröd... Mmmmm =)
SÅ jag har av naturliga skäl gått upp, men det var det värt...
Blir att ta nya tag imorgon, måndag igen...
Idag skall jag träffa en kompis som jag inte sett på länge och fika... jättenyttigt det med =)
Jag fick jättemkt komplimanger iaf, och kommentarer om att jag blivit jättefin, och varit jätteduktig, så det värmde =)
Var trevliga dagar, om än en väldig massa folk och ljud... Men det händer inte så ofta så det är helt ok =)
Hoppas påsken varit bra och att ni lyckas hålla igen lite iaf =)
Jag var i stockholm och shoppade tyget till min klänning och en parfym till bröllopet:D jätteroligt! Men tyvärr beslutade jag mig för att äta mjukglassbuffé efter maten vi åt, inte det bästa kanske men OJ vad gott det var! Vill inte att det ska bli tisdag och vägning:(
Drakdal - Låter gott med mjukglassbuffe iaf =)
Och kul med tyget =)
Hoppas det gått ok för er andra....
Nu har jag bestämt mig att det är GI som gäller ett tag =)
Hej tjejer!
Vägdag idag... Denna veckan har jag ätit alldeles för mycket dåliga saker... Har inte hållit igen alls utan ätit det jag känt för. (inkl. godis!!)
Så att jag hade gått upp 2 hg var inte förvånade... Men tråkigt!!
Bra val Miafina! GI rules!
Jag väger idag 73,1 kg.
I morron ska vi till två olika släktingar på mat och fika...
Men på tisdag!! Då blir det RIVSTART!
Måste bara shoppa på mig lite nyttigheter.
Fortsätt kämpa alla!
Oj nu blev det lite konstigt...
Alltså:
Bra val Miafina! GI rules!
Start imorgon... blir rivstart, får vi se hur det går =)
Miafina
Det går säkert bra. Vad har du för upplägg? Kör du efter nå'n bok eller på nätet? Jag är ju med på giviktkoll.se men har även Ola Lauritzens senaste GI-bok. Bra båda delarna. Fördelen med nätet är ju receptbanken och möjligheten att följa viktkurvor etc.
Jag har inget av det... men har tänkt på det länge, och efter att läst söndagstidiningen så bestämmde jag mig för att göra ett försök...
Nu har det dock blivit så att jag blev spysjuk inatt, så jag har knappt fått en blund i ögonen pga det... Jätte-inte-mysigt.
Så min nya invägningsdag måndag börjar såhär...
17 april: 99,4 kilo..
minsta hittils, men det är ju inget märkligt med tanke på natten...
Skall se huruvida jag får i mig någon mat alls idag... dricker läbbigt te med salt/socker... smakar pest... Men om det får det hela att upphöra, så får man offra sig....
Följdaktigen så blir det nog inte så mkt kontrollerande idag, utan blir att ligga i sängen, röra sig så lite som möjligt samt att hälla i sig det som kroppen behöver.... Tänkte testa äpplejuice, skall visst vara bra... Och kanske blåbärssoppa... Inte GI-vänligt, men den biten känns mindre relevant just idag... Så jag får återkomma när jag mår bättre igen..
Hoppas alla mår bra och är i farten =)
Syndat hela påskhelgen med god mat och godis.
SÅ gott men har iallafall inte gått upp något
Låter ju bra Uller... Att inte gå upp är väl en vinst i sig, när man syndar =)