• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • Drakdal

Då var det vägning igen, minus 0,3kg. Okej men det hade ju kunnat gå bättre :) Men allt åt rätt håll ska väl vara bra. Nu är det bara att ta nya tag.

• Miafina

Hurra Drakdal =)
    Själv skall jag le när jag når 30 i BMI =)
    För närvarande är jag ungefär där du började... Men eftersom jag började på 38,2 så känns det som en rätt ok nedgång på 8 veckor =)

Vad roligt att du blir peppad och ler =)
    Själv känner jag också otroligt bra stöd här.. Dels får man "glada tillrop", men sedan sätter det ju lite positiv press på mig också.... Känns så härligt att ha folk och babbla av sig med som förstår hur det är... Men tanke på min snälla men oerfarna omgivning =)

Go for it girls =)

• anderssonskan midsommaren 2004

fy 30,1 BMI inte roligt men jag kämpar på fast inte denna vecka då allt känns pissigt efter operation i armen jag har ingen motivation alls just nu.

• Miafina

anderssonskan - nej det kan man ju fårtstå att det inte är lätt i en sådan situation... Det är nog tyvärr att ta en sak itaget som gäller.... Men vi hoppas säkerligen allihop att det går bättre senare, när armen är bättre.... =)

• Drakdal

OT men jag är så glad för vi har lyckats fixa ihop ett första utkast till bordsplaceringen:D
    Jag gjorde pizza till min toastmadame och m2b idag men själv åt jag sallad, duktigt tycker jag..

• Miafina

Drakdal - Är det inte ett evinnerligt pillande med bordsplacering ?
    Vi har ju ett år kvar och har redan börjat luska i ungefär hur man kan göra... och det var inte det lättaste ens det =)

Mellanvägning idag... och det var inget roligt alls.... Tidigare har jag gått ner i början av veckan och från mellan vägningen och framåt upp, men nu har jag börjat veckan med att gå upp =( bara 0,5 kilo, men ändå... skrutt.... Får skärpa mig lite nu.... OM jag ligger i så kan jag förhoppningsvis på bort 1½ tills på söndag, och därmed 100 jämt..... vilket iofs bara blir 1 kg på en vecka men skit samma... då når jag ngt iaf.....

Wellwell... sikta mot stjärnorna och nå trätopparna heter det ju så =)

• loppi

Godmorning girls!!
    Jag käkade en bra yoghurts frukost nyss, men sen tog jag en vitt baugete (en sån man bakar i ungnen) är det helt kört nu? Ska träna i dag

• Miafina

Loppi - Vad skulle det ändra om ngn sa att det var helt kört?
    Det blir ju inte ogjort oavsett.... NÄ kör på istället och häng inte upp dig på det, utan försök undvika de kommande frestelserna istället för att gräma dig över sådant som inte går att göra ogjort oavsett =)

• loppi

Miafia- ja, det har du ju rätt i =)

• Miafina

Javisst är jag smart *asg*

OT - OJ vad jag är dålig idag då.. borde plugga, men sitter och letar mönster till näbbklänningar istället.. för att kolla ungefärlig tygåtgång, och se hur mkt det skulle kosta att sy upp..... Vore ju rätt angenämnt att veta att de har liknande typer/färger, istället för att släppa det hela helt fritt... (färgkordinationsdille som man har)... men lite besvärligt med 7 st, och som bor 30-150? mil bort....
    Det bidde väldigt OT - I beg u pardon =)

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.