Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
har äntligen nått ww 10% del mål nu har jag gått ner 10 kg sedan 19/1 & har 10 kg kvar hoppas att jag klara det till midsommar.
Bra jobbat ju =)
Grattis
cambrige är en produkt som man som underviktig kan äta för att gå upp..idag pratar folk bara om hur underbar den är att banta på...visst den funkade på mig gick ner..men för min man fungerade den tvärt om han gick upp..
vill man gå ner..äter man bara den eller byter ut måltider
vill man gå upp äter man mat som vanligt + den.
mitt tips för er..min blivande gick upp 10kg
jag gick ner 20....har mycket kvar...men ingen ork.
Oms - fast min är inte tränad.. bara spinkig =)
Men det verkar inte vara ngt fel på hans metabolism heller så =)
Hmm jag måste ändå säga att om jag undviker cambridge för att gå ner.. Då känns det ju som att han kan undvika det för att gå upp också... Det måste finnas bättre sätt att gå upp i vikt ju... (och billigare)....
Menar mat + 900 spänn för 2 veckor eller vad det nu är, känns onödigt liksom....
Och jag tvivlar på att jag skulle få i honom pulver också =)
Men ok, bra att veta OM det skulle bli riktigt illa
Oj vad fin du ska bli! Jag får lägga in bilder av mitt när jag får något klart... Jag har ju en sömmerska som har varit på G sen typ november -05!! Och folk undrar varför man är så tidigt ute??! Hon är så j-a (ursäkta...) seg så jag blir galen! Fast å andra sidan så tycker hon att vi ska vänta eftersom jag har minskat "så mycket" så man får väl ändå bli lite glad gissar jag.
Fast jag vet inte om ni känner så men klänningen vill jag ha klart nyss! Det blir som mer verkligt då - eller hur?
Jag var i finska Torneå - på Alko, där är det rätt billigt (vi räknade att vi tjänade typ 2500 - 3000 på att köpa där gentemot Sverige).
Skor hittade jag där oxå, det var ju perfekt - på rea dessutom!
Jag har märkt en sak - jag har ju vägningsdagar onsdagar, men eftersom jag tjuvväger mig titt som tätt så har jag upptäckt att jag väger oftast nästan samma som förra onsdagen när jag väger mig på onsdag men om jag väger mig torsdag morgon så är det "mycket" mindre... Konstigt
Hmmm det där blev inge förvirrat.... Var på förra sidan å läste och svarade på Millan´s inlägg med bilderna på din klänning och det.
Så nu har jag klarat ut det =)
Hihi... det där lät kul Jessie =)
Men jo visst är det så... Jag brukar (nästan) alltid ha gått ner på mellanvägningarna, men sedan går jag upp andra halvan av veckan så det blir nästan samma iaf vid vägningarna... Måste vara troll och mixtrar med vågen eller ngt =)
Jag vill påpeka till Jessie 76 (tror jag det var) att på den här tråden kan OT betyda Orbitrek oxå...
Ang. att gå upp i vikt av GI-mat så gäller det att följa den delen som kallas "Balans". Det bra-iga med detta är ju att man kan äta samma saker förutom att den som ligger i "Rivstart" inte äter kolhydrater.
Själv håller jag på och planerar för min sons 5-årskalas... Jag tycker att det är jättekul att göra tårtor och att äta dem oxå... Ska försöka låta bli men jag kanske smakar en liiiten bit...
Idag har jag proppat i honom mat iaf =)... både mat och mellanmål... egengjort youghurtglass till dessert, och nu bakar jag chokladkakor... eller kanske skall säga nyttiga havrekakor med choklad i.. Annars har det blivit både lunch och middag åt honom i stora portioner...
Tänk vad dum man är egentligen.. lagar mat, bakar och annat när man inte får äta själv... Undra om det är sånt som kallas självplågeri.. ett steg längre än bara viktnedgången ;)