• KCsMama

Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?

Gör en ny tråd till roosa. Vill någon spekulera eller ha såikter om hurvida det är rätt eller fel kan ni hålla er till den gamla tråden.

"Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag

kram"

• Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?
  • ooGizzYoo

hej tjejer, varit borta ett tag nu så jag har inte riktigt hängt med, hur går det för alla med planeringen?

• dajo

Jag och min daniel ska gifta oss 27 Maj, vi har då varit tillsammans i 8månader :)
    Vi är kristna och vet att Gud har satt ihop oss! :) jag är så lycklig!

Lycka till med allt! nu ska jag fixa med placeringskorten, och inbjudningarna!!

- johanna

• roosa

raacheel jag är medlem på crossnet.. du med?

jag tror inte vi kommer ha några andlig punkter.... kanske nån bön typ.. ni andra kristna??

• raacheel

ja, det är jag. vad heter du där?

• HeWi

Öh...hoppar oartigt in i er tråd. Inte för att jag är född 88 (83:a) men jag tycker jag platsar i de avseendena att jag både är ganska ung och kristen samt att jag gifter mig i år. Jag och min blivande har varit tillsammans i lite över fyra år när vi gifter oss i augusti. Från början levde vi inte i ett kristet förhållande men vi blev frälsta för ca: 6 månader sen så nu gör vi det. kort sagt! :)

• Glam

Hej Hej :)
    Är inte 88:a men jag är 86:a blir 20 i år, ska gifta mig nu om 6veckor :) börjar bli nervös :)

• Lanzara

HeWi:
    Va skoj att ni har hittat Jesus! Å va bra att ni båda har samma inställning, det blir lättare på många sätt då!

Lycka till me bröllopsplaneringen och allt!!!

• HeWi

Tack Lanzara!

Lycka till själv.

• Fru_thelin

oh vad kul med någon i min egen ålder! själv är jag född 87 och min m2b 79 (nej de e inte gamalt..) vi ska förlova oss den 14februari 2006 och jag är jättespänd och heltokigt kär. vi är båda kristna och känner att det är dags nu efter ett och ett halvt års förhållande...jag skulle iofs också vilja hålla ett års regeln från och med förlovningen men mina föräldrar tycker nog att jag är för ung för bröllop och sen så ska ja plugga också...
    vad säger era föräldrar?

• ooGizzYoo

Vi är inte kristna men gifter oss i kyrkan ändå den 22juli, jag är 87a och han 82a. Planerade in förlovningen så att vi höll oss till "ett års regeln" våra föräldrar säger inte så mycket, iaf inte mina, hans är väl inte lika glada men det är bara för att dom aldrig har gillat mig så spec mycket, men mamma är jätte glad och vill hjälpa till med allt och tycker det är jätte kul :)
    När är det dags för er andra?

• Glam

ooGizzYoo:
    Jag är inte heller religiös, vi ska gifta oss borgeligt. Jag är själv 86:a och min fästman är 77:a.. så det är 9år mellan oss, men som sagt ålder är bara en siffra :)
    Vi ska gifta oss om 5veckor o Vegas, sen så kommer vi ha festen här hemma när vi kommer hem :) Det ska bli jättekul!!

• Lanzara

Jag är som sagt då 88:a, och är ute i god tid här. Vi har tänkt förlova oss i slutet av detta år och gifta oss ungefär ett år senare!!!

Spännande, spännande...

Jag tror att våra föräldrar kommer att tycka att det blir skoj, kanske kommer min mor att tycka att vi är tidigt ute, men...

Imorgon firar vi 2-års dag!!

• raacheel

jag är 87:a och han är 83:a. vi gifter oss den 22 september :D längtar! förlovades oss på nyårsafton 05. visst är man ung, men man kan ändå veta vad man vill.

• ooGizzYoo

Glam Vegas låter ju helt underbart, har tänkt på det tidigare men känner redan ett par som "hann före" så vi kör på riktigt stort här hemma ist, 150gäster och massa planering, till saken hör att han pluggar och jag gör inte mycket, (egenföretagare så jag jobbar som jag vill) och ingen som hjälper till att sponsrar, så det blir ett par tuffa månader nu, lever på nudlar och apelsinjuice :D
    men vad gör man inte för kärleken?
    hur långt har ni kommit i planeringen?

• Johanna85

Fru_thelin & Glam

Jag är 85:a och min man är 76:a, alltså 9 år här med! Vi gifter oss om 10 dagar *nervös*

Lycka till med allt tjejer!

Kram J

• m%s

lycka till ma allt. jag önskar att bli lyckas.

• Glam

ooGizzYoo:
    Vi har allting fixat, papper som ska med till vegas o vi har pratat med dom i vegas o dom ahr fixat alla papper där. Vi kommer ju som sagt ha festen här hemma i Sverige så inbjudningarna ska jag skicka ut på måndag, maten e klar.. typ allt är klart nu, d blir ca 100gäster.
    Hur långt har du kommit?

• ooGizzYoo

Glam vad långt ni har kommit, fast det är inte så lång tid kvar nu, hoppas allting blir underbart! :D
    Vi kom jätte långt tills hela planeringen gick i kras när våran alldeles perfekta festlokal ringde och avbokade oss, pga att luftkonditioneringen skulle renoveras det datumet, nu står man på noll igen och får börja om...
    men men om en vecka måste det vara klart för då ska inbjudningarna ut :D

Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?