• KCsMama

Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?

Gör en ny tråd till roosa. Vill någon spekulera eller ha såikter om hurvida det är rätt eller fel kan ni hålla er till den gamla tråden.

"Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag

kram"

• Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?
  • älvan87

Meeela
    vi komemr finnas på svartbruds hemsida :) vi är ett så kallat alternativt bröllop. alltså ingen vit klänning ingen kyrka musiken på festen är rock,vispop sådant. ja om jag är nervös.. benen bär inte idag... så hur blire i morgon.

• lillila

Hej alla! Skönt att äntligen hittat hit ;)
    87:a här, jag och min blivande ska gifta oss 6 maj-06! =) älvan87 lyckönskningar till er! ha en underbar dag imorgon! Hur långt har er andra kommit? När blir er stora dag? =)

• Meeela

lillila:

Jag är oxå en 87:a och vi gifter oss på samma dag som ni!!! Vi har inte gjort så hemskt mycket måste jag säga!!! Hur långt har ni kommit???

• Åsa.Hjärta.Antti

älvan87

Hur gick bröllopet??

• älvan87

åsa.hjärta.antti
    nu ska jag berätta då
    dagen började med att jag körde iväg toastmastern och hans högra hand ut i lokalen så de dekorerade smörgåstråtorna. sen kom min blivande hem duschade ochå kte och handlade hämta en vän vid tåget körde ut honom till lokalen. kom hem lagom till 30 min före vigseln snacka om stressigt. tur att bestmanen var klar och hjälpte honom.
    jag hade svart och röd siden klänning från kina, svarta skor,fjärill i håret, röda rosor och svarta sidensnören i min runda bukett. han hade frack, hög hatt, ros på fracken.

kom 5 min innan vigseln till stadshuset i västerås. alla som var gäster där var där. vi gick upp och förättaren talade och läste en dikt. sen sa min blivande ja på snabbt han var ivrig . sen skulle ringarna på min trädde han på fint. sen höll han på att sätta på sin egen. så fick sno den lite snyckt från honom. sen gick vi ut och grejade alla fick ta kort.

vi körde ut till byggdegården, alla var där. vi minglade lite sen så satt vi oss till bords han talade om för alla att de skulle sätta sig och vi skulle ta våra bitar av smörgåstårtan. alla var nöjda och åt och pratade. sen tog vi rök paus och sen öppna vi paketen. efter det kom tårtorna 4st två choklad och två prinsess.
    tårtorna blev en succé. vi lämnade festen runt 7 för vi började halv 3. natten blev på hotell arkad. så underbart.
    mvh/ fru Fredriksson

• Meeela

Grattis Grattis!!!
    Det låter ju fint!! Vet du när bilderna kommer på svartbruds hemsida???

• Åsa.Hjärta.Antti

Åhhh! Vad kul att dagen blev lyckad, trots all stress som jag antar alla blivande brudpar får gå igenom

Ett stort GRATTIS till er båda två!!!

• roosa

Gud vad underbart,. Stort Grattis Och tusen lyckönsknigar :D

• älvan87

Meeela
    nej men vi måste frst få dom av fotografen och vännerna. sen så.
    tack alla

Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?