• KCsMama

Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?

Gör en ny tråd till roosa. Vill någon spekulera eller ha såikter om hurvida det är rätt eller fel kan ni hålla er till den gamla tråden.

"Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag

kram"

• Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?
  • CantWait2006

"Drömmen" har jag fixat ihop i photoshop TYVÄRR finns ingen sån, men man kanske ska tipsa Maggie Sottero?

• Ehliana

hej .. KCsMama...
    jag är själv 88 och är väl på G att förlova mig snart och jag tycker om du vill gifta dig så gör det, älskar ni varandra och har tycker att ni är redo så gör det ( det ät juh trots allt bara ni som kan känna efter ) lycka till

• KCsMama

Ehliana, vi är redan gifta sedan två år tillbaka men alltid blev ett stort fiasko tyvärr av många olika anledningar. Därför vi funderat på att göra om det men är rädda för att folk inte ska vilja komma "igen".

• Ehliana

Ahh förlåt .. det var meningen till Roosa .. läste ur den förra tråden och och tryckte på denna ahh det blev fel... jaja grattis till dig med hihi så fel det kan bli

• Åsa.Hjärta.Antti

CantWait2006

Du kan ju visa bilden för en sömmerska, så kanske hon kan sy ihop en liknande klänning. Det blir nog billigare oxå, än att köpa av Maggie Sottero...

• CantWait2006

Åsa.hjärta.antti

Ja, jag tror också det
    Funderar på "Anita och Kristina" i umeå men det är fyra timmars bilresa dit från oss.. (Bor i norrbotten..)
    Nån bra som är närmare har man inte hört talas om..

• ooGizzYoo

Äntligen en sida som kanske passar mig, är 87a och m2b är 84a, har satt datumet till 22juli, känns som att jag ligger efter i planeringen, hur långt har ni andra kommit?

• roosa

Hej tack KCsMama för att du starta en ny tråd. Den andra börja flippa ut lite :)

ooGizzYoo: Ska ni gifta er 2006 eller 2007?

Jag ska som sagt gifta mig 2007 och då är jag 18 och ett halvt fyller på jullen innan :)
    (Obs fyller om 22 dagar :D)

Lycka till alla tjejer ...

• KCsMama

Vi har nu bestämmt att vi verkligen ska förnya våra löften och ha en ny fest.

Sitter och gör budget här på BT och är redan uppe i 125.000kr inkl en resa på 30tusen då. Känns lite väl maffigt, ska leta billigare alternativ till en hel del saker.

Hur stor budget har ni?

• ooGizzYoo

roosa det blir 2006 så vi håller oss till inom ett år regeln och sen fyller jag ju år 2 veckor efter så det blir en fin födelsedags present ;)

Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?