• KCsMama

Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?

Gör en ny tråd till roosa. Vill någon spekulera eller ha såikter om hurvida det är rätt eller fel kan ni hålla er till den gamla tråden.

"Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag

kram"

• Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?
  • Meeela

Jovisst gör jag de!!! Förässten din klänning var underbar!! Liknade lite en som jag har varit o sett på!!! Du kommer säkert att vara helt förtjusande i den!!!! Vad har ni för färgtema då? Vi har vinrött och naturvitt!!!

• Åsa.Hjärta.Antti

Tack så mycket!!

Min blivande kommer oxå från Finland, han flyttade hit när han var 6 ungefär...

Vårt färgtema är ljusrosa, silver å cremevitt.

• KCsMama

Åsa, jo vi funderar lite över det men vet inte riktigt. Vill ju inte spendera en massa massa pengar och ingen vill komma. Funderar istället på att ta pengarna och åka iväg på en riktig bröllopsresa tillsammans.

• CantWait2006

Oj, här var det fart Jag har hittat min drömklänning - överdel av en M.S och underdel av en annan M.S

• Åsa.Hjärta.Antti

Det låter bra att ta en riktig bröllopsresa istället för att förnya. Det kan ju vara skönt, om ni kan lämna barnen nånstans oxå. Eller ni kanske vill ha med de?? För det kan oxå vara mysigt ju...

• Meeela

CantWait2006: Bilder??? Är lite nyfiken

• Åsa.Hjärta.Antti

Åhh!!

Den var verkligen jätte, jättefin!! Finns det en sån kombination som "drömmen" var, eller har du satt ihop den själv??

• Meeela

Den va faktiskt jättefiin!!!

Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?